Ten eerste ik heb niet in het forum gevonden waar ik dit het beste kan neerzetten.
Mijn vraag
Ik heb 2x een Logitech G933 gehad en 2x hetzelfde probleem gehad met het aan en uit zetten van de mic.
Krakend naar de andere kant en dat stoort men uiteraard..
Ik moet op het moment de mic in een angle zetten en hopen dat hij goed word ontvangen en dan nog doet ie het soms niet..
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe gaming headset.
Het geluid van mijn (2de) G933 werkt nog wel prima dus een losse Microfoon is te overwegen..
Heb al eens eerder een Quadcast van HyperX gehad.
Ben het te overwegen nog eens te doen.
Wat ik zoek:
7.1 Wireless headset met USB dongle
Goed tot uitstekende audio voor Game - Film - Muziek ( surround / stereo optie )
Goed tot uitstekent Microfoon aan beide kanten
Wel tegen een normale prijs. Max prijs is rond de 160 euro
Reviews killing me... om het zo te zeggen.. tegenwoordig ben je zo afhankelijk van reviews..
Relevante software en hardware die ik gebruik
Tomahawk max b450
ssd's van Samsung 2.5tb totaal ( verdeeld over 3 stuks )
rx 5700 xt Sapphire Nitro + met R5 3600
Dus beetje standaard normale pc
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Heel wat op bol.com / coolblue maar reviews locking me out. Ook op review sites is heel wat goed en dan weet mic is niet zo goed.
Ik had van de week een headset gekocht. Zelfde dag geretoureerd. De reviews waren goed, alleen geen software. Daarnaast gaf het alleen licht en dat was het ( bleek ook van ene phone company te komen ).
Dus als iemand mij hiermee zou kunnen helpen zou fijn zijn
Mijn vraag
Ik heb 2x een Logitech G933 gehad en 2x hetzelfde probleem gehad met het aan en uit zetten van de mic.
Krakend naar de andere kant en dat stoort men uiteraard..
Ik moet op het moment de mic in een angle zetten en hopen dat hij goed word ontvangen en dan nog doet ie het soms niet..
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe gaming headset.
Het geluid van mijn (2de) G933 werkt nog wel prima dus een losse Microfoon is te overwegen..
Heb al eens eerder een Quadcast van HyperX gehad.
Ben het te overwegen nog eens te doen.
Wat ik zoek:
7.1 Wireless headset met USB dongle
Goed tot uitstekende audio voor Game - Film - Muziek ( surround / stereo optie )
Goed tot uitstekent Microfoon aan beide kanten
Wel tegen een normale prijs. Max prijs is rond de 160 euro
Reviews killing me... om het zo te zeggen.. tegenwoordig ben je zo afhankelijk van reviews..
Relevante software en hardware die ik gebruik
Tomahawk max b450
ssd's van Samsung 2.5tb totaal ( verdeeld over 3 stuks )
rx 5700 xt Sapphire Nitro + met R5 3600
Dus beetje standaard normale pc
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Heel wat op bol.com / coolblue maar reviews locking me out. Ook op review sites is heel wat goed en dan weet mic is niet zo goed.
Ik had van de week een headset gekocht. Zelfde dag geretoureerd. De reviews waren goed, alleen geen software. Daarnaast gaf het alleen licht en dat was het ( bleek ook van ene phone company te komen ).
Dus als iemand mij hiermee zou kunnen helpen zou fijn zijn
[ Voor 3% gewijzigd door W4R71G3R op 25-08-2022 19:38 ]