Hallo allemaal,
Een vriend van mij heeft een tweetal maanden geleden een A52 aangeschaft.
Nu heeft hij deze tijdens het zwemmen afgelopen week, in zijn tas gedaan (welke in de zon lag, 30 - 32 graden)
Nu zag hij bij terugkomst dat zijn telefoon uit was en kreeg deze niet meer aan.
Heeft hem opgestuurd naar Samsung om te kijken voor reparatie.
Daar gaven zij het volgende aan:
"Na onderzoek door de technici is geconstateerd dat het toestel is blootgesteld aan hoge straling welke zich voornamelijk rond de antennes concentreert, dat bijv. voorkomt in een magnetron. Door deze blootstelling is het toestel op meerdere plaatsen van binnen verbrand."
Gevolg is dat de telefoon niet binnen de garantie gerepareerd kan worden.
Nu heb ik een tweetal vragen:
1) Kan dit door de hitte / zon zijn gekomen?
De magnetron etc. is uiteraard onzin en ook niet gebeurd.
2) Weet iemand een andere manier welke ik kan proberen zodat dit probleem opgelost wordt?
Als er verdere info nodig is, hoor ik het graag.
Een vriend van mij heeft een tweetal maanden geleden een A52 aangeschaft.
Nu heeft hij deze tijdens het zwemmen afgelopen week, in zijn tas gedaan (welke in de zon lag, 30 - 32 graden)
Nu zag hij bij terugkomst dat zijn telefoon uit was en kreeg deze niet meer aan.
Heeft hem opgestuurd naar Samsung om te kijken voor reparatie.
Daar gaven zij het volgende aan:
"Na onderzoek door de technici is geconstateerd dat het toestel is blootgesteld aan hoge straling welke zich voornamelijk rond de antennes concentreert, dat bijv. voorkomt in een magnetron. Door deze blootstelling is het toestel op meerdere plaatsen van binnen verbrand."
Gevolg is dat de telefoon niet binnen de garantie gerepareerd kan worden.
Nu heb ik een tweetal vragen:
1) Kan dit door de hitte / zon zijn gekomen?
De magnetron etc. is uiteraard onzin en ook niet gebeurd.
2) Weet iemand een andere manier welke ik kan proberen zodat dit probleem opgelost wordt?
Als er verdere info nodig is, hoor ik het graag.
[ Voor 0% gewijzigd door znight op 26-08-2022 18:01 . Reden: Was andere tel. ]