Ik heb hier een p75 die ik wil inzetten als een linux server voor mijn kabelinet. Een paar weken geleden heb ik winNT server (4.0) eraf gehaald. Dat werkt niet helemaal lekker.
Ik zet dus net die PC aan om linux te installeren, en er gebeurd niets. Ik krijg geen beeld. De CPU-fan gaat wel branden, de HD spint op. Ik krijg geen piepjes. Op een gegeven moment gaat het lampje van power uit, maar de CPU-fan blijft draaien.
Ik heb er inmiddels aan andere videokaart ingepropt, zowel een PCI kaart (Diamond) als een ISA(Trident). Ook nu geen verbetering.
Wie heeft er een idee wat er aan de hand is. Hij heeft het tot voorkort dus nog gedaan.
sysinfo:
FICA mobo (type weet ik zo snel niet)
(origineel zat er een p133 op, van Vobis)
p75 (met de goede instellingen, 5x1.5)
16MB
HD 1.2GB
1.44 MB FDD
CD-rom
tnx in advance
Ik zet dus net die PC aan om linux te installeren, en er gebeurd niets. Ik krijg geen beeld. De CPU-fan gaat wel branden, de HD spint op. Ik krijg geen piepjes. Op een gegeven moment gaat het lampje van power uit, maar de CPU-fan blijft draaien.
Ik heb er inmiddels aan andere videokaart ingepropt, zowel een PCI kaart (Diamond) als een ISA(Trident). Ook nu geen verbetering.
Wie heeft er een idee wat er aan de hand is. Hij heeft het tot voorkort dus nog gedaan.
sysinfo:
FICA mobo (type weet ik zo snel niet)
(origineel zat er een p133 op, van Vobis)
p75 (met de goede instellingen, 5x1.5)
16MB
HD 1.2GB
1.44 MB FDD
CD-rom
tnx in advance