josi schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:51:
Hallo ik heb via een webshop 2x DJ hardware gekocht. Nu is 1 aangekomen bij mij thuis en de 2e is die vergeten. Nu komt de eigenaar van de webshop erachter dat hij verlies maakt en zegt hij "eigenlijk moet ik de order cancellen". Kan dat zomaar als ik al betaald heb en 1 heb ontvangen (eigenlijk had ik al beide moeten hebben)? Ik weet niet zo goed wat ik met zijn bericht moet van "Ik moet eigenlijk de order cancelen".
alvast bedankt
Als het niet om een overduidelijk verkeerde prijs gaat (10 in plaats van 1000 euro), dan moet de webshop leveren.
Bron. Op basis van de uitspraak van de eigenaar ("eigenlijk heb ik iets stoms gedaan"), is het geen overduidelijke vergissing of typfout. Of je de levering ook afgedwongen krijgt, is een tweede... Dus een makkelijke optie kan zijn: laat hem die tweede cancellen en bestel die (daar of elders) alsnog. Anders gaat het je mogelijk wel heel veel tijd (= geld) kosten, dus bedenk of het je dat waard is.

Is heel normaal Nederlands hoor: "2 stuks, 1 stuk". En zeker uit de context blijkt wel dat er niets kapot is
[
Voor 7% gewijzigd door
Reptile209 op 25-08-2022 15:02
]