Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Girov
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-11-2023
Heb zojuist een APS ECU-R gehaald om de APS QS1 omvormer te monitoren die al mondjesmaat wat kW opbrengt. Alleen om te koppelen heb ik de UID (barcode) nodig van de omvormer. Die ligt redelijk weggestopt onder de panelen (logisch), maar ik hoopte met een selfie-stick toch een foto te kunnen maken van de bar code. Alleen blijkt dat de omvormer met de barcode naar beneden ligt :/

Dus mijn vraag: rest mij niks anders dan het paneel eraf te sleutelen incl omvormer om de barcode te scannen? Hoe kan ik dat het beste aanpakken zonder iets te beschadigen of zelf onder stroom te staan?

Thanks

Beste antwoord (via Girov op 27-08-2022 13:26)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:40

DukeBox

loves wheat smoothies

Zonder de UID kan je hem idd niet toevoegen.

Als je de AC ontkoppelt zal de omvormer uitgaan. De DC spanning van 1 paneel is te laag om een schok o.i.d. te krijgen, je kan de MC4 connectoren gerust loshalen ook overdag met zon.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Alle reacties

• FAQ
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

FAQ

Staat het benodigde serienummer niet ook op je factuur ( vaak wel, ivm garantie)?

• DualDevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-11 13:50

DualDevil

Venice 3000+ @ 9x324=2916Mhz

of op de doos waar de omvormer in gekomen is

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

Acties:
  • Beste antwoord

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:40

DukeBox

loves wheat smoothies

Zonder de UID kan je hem idd niet toevoegen.

Als je de AC ontkoppelt zal de omvormer uitgaan. De DC spanning van 1 paneel is te laag om een schok o.i.d. te krijgen, je kan de MC4 connectoren gerust loshalen ook overdag met zon.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Girov
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-11-2023
Gelukt! Sticker op de QS1 was er zowat afgetrokken door de installateur.. :(
Omdat het om een nieuwbouwhuis gaat waar deze panelen bij zaten (tbv verlagen van EPC) heb ik de factuur/doos nooit gekregen dus het dak op gaan was de enige manier.