Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WZegers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 18:22
Nu is er al wat vaker wat geschreven over de cloudoplossingen voor bewakingscamera's en met name van Foscam.
In eerste instantie had ik de Foscam camera's ook aangeschaft om te koppelen aan de QNAP, maar nadat die voor de zoveelste keer de camera's kwijt was, en door gebrek aan tijd maar even de cloud oplossing geactiveerd voor mijn tuin camera
Zoveel had ik toch niet te verbergen, en de laatste tijd waren er bij buren in de tuin wat zaken gebeurd dan is het toch handig dat beelden duidelijkheid kunnen verschaffen

Totdat ik op mijn werk ineens een melding van de Foscam app kreeg dat er een auto gedetecteerd was in de tuin. Nu kan ik vanuit mijn tuin de openbare weg niet zien dus dat was heel erg vreemd.
Ik bekijk de beelden en zie een Amerikaans aandoenende oprit. Totaal de verkeerde beelden. Kan hem ook aanklikken en dan zie ik een clip van 30 seconde

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/56-SPuftx1PfkYwqQfJc3w_Qlh4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2nKZeiX9oBZH3PotAzLr7B3S.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HIL6fAJpPEce611_IlbuUf17a2E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dZdvadbcZN9IQ4c0Uh9Jqp6l.jpg?f=fotoalbum_large

Eerst support van Foscam.nl gemaild en zorgen gedeeld, zij waren het met mij eens dat dat niet mocht gebeuren en escaleerde naar de fabrikant Foscam.com.
Na wat mailtjes heen en weer over het nut van al dan niet delen van mijn account en password. het password gereset en doorgestuurd. Na een aantal dagen reactie dat uit onderzoek is gebleken dat mijn beelden niet gelekt waren

Password maar weer gereset en zo gelaten, als we in de tuin zitten trekken we de stekker eruit.

Totdat van de week hetzelfde weer gebeurde. Weer een auto gedetecteerd. Ditmaal ziet het er wat nederlandser uit, maar nog steeds verkeerde beelden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZD7w24xLTSYvV66Ua7WTlphnbE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jF3yibAhrKVQvskVP60wZrPx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7HK5P7iXonJSige7NlCHoOiJZo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vtdJ6I4Co2gcyomJ18NK86Iq.jpg?f=fotoalbum_large

Weer het hele verhaal met mailen en weer de zelfde dood doener

Dear Willem,

Thanks for your waiting.

After two days hard working, our R&D team confirm this issue has been resolved. We confirm your camera snapshot was not leaked to other account.

Please continue to use the cameras and there is no worry about that. Thank you.

Best Regards

Stephen.Lei Technical Support Engineer
Website: www.foscam.com

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:35
Tijd voor een ander merk camera dus. Eentje zonder slimme cloud verbinding.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:57
euh... dat is de auto van mijn buurman

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raymondw
ik loop even naar hem toe 7(8)7

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Zwaai je even naar TS?

Benieuwd wat ze tegen de buurman zeggen mtb of z'n beelden gelekt zijn.

• WZegers
nou zeker, hele goeie. Of hij ook even een melding kan maken bij support.
Details hier in de mail beschikbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Ik zou het niet geloven dat dan jouw beelden niet naar een ander account zijn gelekt. Lekker makkelijke verklaring ook van de fabrikant/leverancier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WZegers
Freezerator schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 09:40:
Ik zou het niet geloven dat dan jouw beelden niet naar een ander account zijn gelekt. Lekker makkelijke verklaring ook van de fabrikant/leverancier.
offcourse not, dan had er toch echt wel een afdoende verklaring bij moeten zijn
dit is een dooddoener.
En gewoon 2 keer in 2 maanden tijd

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:34

Releases

Ja maar!

Even snelle tip dan van mijn kant.
Cloud rommel allemaal loskoppelen.
Scrypted of iets installeren lokaal met Home Assistant en je kan lekker alles lokaal in je ''eigen'' cloud zetten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• raymondw
Terug van de buurman...

Hij heeft het door een collega met IT kennis laten aanleggen en buiten gebruik van de app heeft hij geen idee.
We zijn door zijn tijdlijn van die dag gelopen en op dat tijdstip is er idd een melding geweest van een event.
Het is dus geen fake event in je app!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-09 16:56

Baakster

Dislectie enzo... succes!

Off Topic: Toch wel te gek (in de letterlijke zin van het woord) dat een tweaker beelden deelt en dat een andere tweaker het herkend! Vind het maar "enge" dingen die cloud camera's.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
submit dit ook even als nieuwsartikel zou ik zeggen?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• raymondw
Baakster schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:00:
Off Topic: Toch wel te gek (in de letterlijke zin van het woord) dat een tweaker beelden deelt en dat een andere tweaker het herkend! Vind het maar "enge" dingen die cloud camera's.
Begrijp mijn verbazing dat ik het herkende 8)7
Daarbij ook, hoe vaak gebeurt dit dan in de praktijk
P_de_B schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:00:
Done

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je zou overigens https://mobile.twitter.com/georainbolt kunnen benaderen. Kans is best realistisch dat hij uiteindelijk de locatie van die amerikaan gaat vinden.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

mmniet

De beetje weter

is dit overigens ook niet iets wat foscam moet melden officieel in het kader van een datalek? misschien kan TS hier een melding doen: https://autoriteitpersoon...n/klacht-melden-bij-de-ap (of de buurman van @raymondw , het is immers zijn camerabeeld dat op straat ligt)

Overigens denk ik wel dat dit echt een datalek is en moet foscam.nl dit melden, aangezien het gebeurt is in nederland. Dat is een wettelijke plicht en wel binnen 72 uur van ontdekking

[ Voor 3% gewijzigd door mmniet op 25-08-2022 11:49 ]

It's me Mario

• WZegers
raymondw schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:05:
[...]

[...]

Done
Ja ongelofelijk, en dan ook in een zeer korte tijd. Je moet maar net op het forum komen.
Ik had ze de kans reactie geven en aan te pakken. Foutje kan gebeuren.
Maar dit is dus niet opgelost en voor zo ver ik kon vinden ook niet gemeld

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raymondw
Net na een vergadering wat tijd "over", dus als goed burger eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Je kan de Autoriteitpersoonsgegevens bellen tussen 10 en 12.
Stond al even in de wacht, maar je snapt wel wat er om 12.00:00 gebeurt, dan gaan de ambtenaren lunchen en word er zonder melding de verbinding verbroken.
Moet ik doen als hun bellen :X

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:47
Los van het rapporteren bij AP zou het ook goed zijn als de buurman bij Foscam support melding maakt van het feit dat iemand claimt zijn camera te hebben gezien. Als ze dan wederom zeggen "don't worry, it's safe" dan zou ik er persoonlijk een grote melding van doen op reddit / security blogs zodat ze er niet mee weg kunnen komen.

• Speedyco
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-09 15:40
Heb je ook het wachtwoord van de camera zelf gereset? Dus niet alleen van het account?

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:16

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
P_de_B schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:00:
Redactie checkin' in, we kijken inmiddels mee. @WZegers Is het nu nog steeds aan de gang? We hebben wat vragen uitstaan bij Foscam maar die hebben voor zover we kunnen zien geen Nederlandse vertegenwoordiging.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Speedyco schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 13:20:
Heb je ook het wachtwoord van de camera zelf gereset? Dus niet alleen van het account?
Ik ben benieuwd of hier een screw-up zit en niet vanuit foute logins. De camera's kun je delen dus het lijkt erop dat deze per ongeluk fout naar elkaar gedeeld zijn het worden: https://www.foscam.com/faqs/view.html?id=192

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:04
Kixtart schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:06:
[...]

Ik ben benieuwd of hier een screw-up zit en niet vanuit foute logins. De camera's kun je delen dus het lijkt erop dat deze per ongeluk fout naar elkaar gedeeld zijn het worden: https://www.foscam.com/faqs/view.html?id=192
Dat is niet het geval. @TS krijgt de beelden te zien in de logs van zijn eigen tuin camera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WZegers
@tijs hofmans eerste keer in juni en 2e keer 15 aug
zijn 2 incidenten geweest dus
ik kreeg de eerste keer reactie van info info@foscam.nl in het nederlands uit Groningen
zei stuurden het door naar fabrikant en toen kreeg ik antwoord van feedback@foscam.com in het engels
Mailtjes beschikbaar

@XelaRetak inderdaad staat het gewoon in de tijdlijn van mijn eigen camera en krijg ik zelfs een push notificatie van de app

• M.l.
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-05 18:04
Heb ook een foscam. Toen die in gebruik was ging die niet voor niets achter een vpn. Blijkt dus achteraf dat mijn wantrouwen niet onterecht was!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

M.l. schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:04:
Heb ook een foscam. Toen die in gebruik was ging die niet voor niets achter een vpn. Blijkt dus achteraf dat mijn wantrouwen niet onterecht was!
VPN of niet; blijkbaar als je data van Foscam naar hun cloud-oplossing stuurt, worden er beelden gehusseld tussen accounts. Daar ga je met een VPN weinig aan veranderen tenzij.

[ Voor 0% gewijzigd door MAX3400 op 25-08-2022 15:08 . Reden: typefoutje ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• raymondw
Aangezien het telefonisch niet lukte :
De melding die u heeft ingediend, wordt verwerkt als: Datalek tip

Na wat zoeken blijkt dat Foscam tegenwoordig Amcrest heet, laat ik daar net een bel van gekocht hebben.
Verder heeft de buurman na overleg met zijn technische collega de camera maar even offline gehaald. (De stekker is er uit...)

@M.l. VPN heeft weinig zin als je data in de cloud staat en door Foscam/Amcrest zelf word gedeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:59
P_de_B schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:38:
Je zou overigens https://mobile.twitter.com/georainbolt kunnen benaderen. Kans is best realistisch dat hij uiteindelijk de locatie van die amerikaan gaat vinden.
https://youtube.com/c/GeoWizard is ook zo'n figuur. Die vind zelfs de locatie van een 0.1 mega pixel aardappel foto ergens in Pakistan.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FoscamNL
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 25-08-2022
Als importeur van onder meer Foscam producten zijn wij na contact met de Tweakers redactie op onderzoek gegaan. Inmiddels is het volgende duidelijk geworden: Het probleem is bevestigd en opgelost.
Het probleem kon zich alleen voordoen bij gebruikers van het Foscam Elite Plan.
Dit is een extra dienst die optioneel kan worden aangeschaft.
De indicatie is dat nog maar erg weinig gebruikers (binnen Nederland lijkt dit maximaal enkele tientallen)
van deze extra dienst gebruik te maken.
Tevens weten we dat de fout alleen zich kon voordoen als bij twee accounts binnen dezelfde 5 milleseconden
iets gebeurde op dezelfde server. Het is niet zo dat verschillende gebruikers onbeperkt toegang kregen tot
opnames van anderen in de Cloud. Wij betreuren dan ook dat deze programmeer fout zich heeft kunnen voordoen. Foscam gebruikers met vragen over bovenstaande kunnen zich ook wenden tot foscam.nl .

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:19
@FoscamNL Hebben jullie ook melding gedaan bij Autoriteit Persoonsgegevens?

Freelance Drupal Developer

• FoscamNL
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 25-08-2022
TimDJ schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:47:
@FoscamNL Hebben jullie ook melding gedaan bij Autoriteit Persoonsgegevens?
Door dat het lek in Elite Plan van Foscam zat, dient Foscam een melding hiervan te maken. Foscam is hiervan op de hoogte, wij als importeur hebben geen invloed op de Foscam cloud en kunnen dit helaas niet faciliteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Maar kunnen @WZegers en de buurman van @raymondw ook bevestigen dat ze beiden dit Elite plan hebben? Lijkt me een essentieel detail...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 13:30
FoscamNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:44:
Tevens weten we dat de fout alleen zich kon voordoen als bij twee accounts binnen dezelfde 5 milleseconden
iets gebeurde op dezelfde server.
Persoonlijk lijkt dit mij grootschaliger als je de beelden van de Amerikaans ogende, CST-zone, oprit ziet... (maar dat is een aanname).
Foscam Elite Plan is dus wereldwijd?

TS kreeg tevens geen melding van een gebeurtenis op dat zelfde moment in zijn tuin. Of je moet ergens anders op doelen met de term 'iets'.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

FoscamNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:44:
Als importeur van onder meer Foscam producten zijn wij na contact met de Tweakers redactie op onderzoek gegaan. Inmiddels is het volgende duidelijk geworden: Het probleem is bevestigd en opgelost.
Het probleem kon zich alleen voordoen bij gebruikers van het Foscam Elite Plan.
Dit is een extra dienst die optioneel kan worden aangeschaft.
De indicatie is dat nog maar erg weinig gebruikers (binnen Nederland lijkt dit maximaal enkele tientallen)
van deze extra dienst gebruik te maken.
iets gebeurde op dezelfde server. Het is niet zo dat verschillende gebruikers onbeperkt toegang kregen tot
opnames van anderen in de Cloud. Wij betreuren dan ook dat deze programmeer fout zich heeft kunnen voordoen. Foscam gebruikers met vragen over bovenstaande kunnen zich ook wenden tot foscam.nl .
Maar het probleem is dus twee keer bevestigd en twee keer opgelost? Of heeft Foscam eerst een keer gelogen?

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:39

Agent47

I always close my contracts.

Ik zou die krengen maar weggooien en een camera nemen met SD kaart opslag only, geen netwerk camera indien dat mogelijk is.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Celluiar schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:58:
[...]

Persoonlijk lijkt dit mij grootschaliger als je de beelden van de Amerikaans ogende oprit ziet... (maar dat is een aanname).
Foscam Elite Plan is dus wereldwijd?

TS kreeg tevens geen melding van een gebeurtenis op dat zelfde moment in zijn tuin. Of je moet ergens anders op doelen met de term 'iets'.
Ik ben benieuwd of je camera beelden uit Nederland werkelijk op dezelfde servers worden opgeslagen als die uit de US.

Hier net even gekeken. Mijn Foscam reguliere cloud abbonement, wat al gecancelled is ivm overstap naar Eufy is lijkt nog normaal te werken.

https://www.myfoscam.com/html/privacy-notices.html
Where we store the infomation
We may transfer the personal information we obtain about you to the United States, which has different data protection laws than the country in which you initially provided the information. To the extent required by applicable law, when we transfer your personal information to recipients in the U.S., we will take measures to protect that information.
If you are located outside the U.S., by submitting personal information to us, you understand that this information will be transferred to Foscam in the U.S. If you do not want your personal information transferred to the U.S., please do not submit any information to us or otherwise use our products or services.
Betreffende persoonlijke data; Cloud videobeelden heb ik nog niet ontdekt.

[ Voor 40% gewijzigd door Ghostrider op 25-08-2022 16:15 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raymondw
Net even door de app gescrolled en bij de buurman is het idd een Elite abbo.

Heb hem ook even duidelijk uitgelegd wat er aan de hand was, maar het is wel een btje een eigen leven gaan leiden in de vriendengroep.

@Ghostrider Als het gaat om een link naar de data vanuit een DB maakt het niet uit waar het staat, de link wijst de juiste servers aan...
Denk dat er een lastdb insert is gebruikt zonder check.
Gezien de uitleg vermoed ik iets die kant op

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Koop ongedaan maken? Lijkt me dat dit niet conform is (al zie ik het wel als inherent onderdeel van de techniek)

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:25
Als dit bij de TS al twee keer voorkomt dan moeten anderen dit ook hebben. Klink ook niet gek want als dit plan wereldwijd gebruikt wordt dan heb je natuurlijk heel veel afbeeldingen per seconde dus ook kans op meerdere events binnen 5 milliseconden

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Dit verhaal doet me denken aan een soortgelijke bug van Eufy een jaar geleden
nieuws: Eufy-gebruikers kunnen camerabeelden van andere gebruikers inzien doo...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.l.
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-05 18:04
raymondw schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:17:
Aangezien het telefonisch niet lukte :
De melding die u heeft ingediend, wordt verwerkt als: Datalek tip

Na wat zoeken blijkt dat Foscam tegenwoordig Amcrest heet, laat ik daar net een bel van gekocht hebben.
Verder heeft de buurman na overleg met zijn technische collega de camera maar even offline gehaald. (De stekker is er uit...)

@M.l. VPN heeft weinig zin als je data in de cloud staat en door Foscam/Amcrest zelf word gedeeld.
Ja, achteraf wel, als je data al online staat heeft een VPN weinig zin. Als je van te voren een VPN verbing faciliteert en alles selfhosted doet (dit is Tweakers, moet ik dat nou uitleggen?), je schermt de camera af van het internet, wat komt er dan nog in de "cloud"?

In mijn geval zijn er dus ook geen beelden gedeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 17:07

My favorite programming language is solder.

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-09 20:07
Bijzonder, ckeck net de app en ben somehow uitgelogd, is dat toeval?

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
raymondw schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:05:
[...]

LOl ik dacht eerst dat je een grapje maakte,
benieuwd of buurman ook het antwood krijgt dat er niets gelekt is (waar we het bewijs van hebben dat het wel zo was)
En frontpage, zo cool, zag dit topic en de sugestie en het staat er gewoon.
benieuwd of dit muisje nog een staart krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

nextnext schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:19:
Bijzonder, ckeck net de app en ben somehow uitgelogd, is dat toeval?
Hier ook, moest opnieuw inloggen.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• raymondw
Silent7 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:34:
[...]

LOl ik dacht eerst dat je een grapje maakte,
benieuwd of buurman ook het antwood krijgt dat er niets gelekt is (waar we het bewijs van hebben dat het wel zo was)
En frontpage, zo cool, zag dit topic en de sugestie en het staat er gewoon.
benieuwd of dit muisje nog een staart krijgt.
Zou wel een dwaze grap zijn, maar helaas....
Het is echt hier om de hoek, heb goed contact met hem ivm opgroeiende kinderen.

Heb een melding gedaan bij de AP, kreeg via PB bericht dat dit door meer mensen is gedaan.
Foscam/Amcrest zal er iets mee moeten doen

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
mooi zo twee kanten te zien, burgerjournalistiek, feiten blootleggen, awesome en dan artikel op FP om t af te maken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WZegers
Had nog even niet de kans te melden maar blijkbaar is et bij Foscam nu toch opgepakt:

Maandag een reactie gehad met een duidelijker statement

First of all, please let me express our deepest apology to the issue you met with our camera. We have always paid the great attention to this case and thank you very much for your support and trust in Foscam.
We have carefully analyzed the problem, and confirm the problem has been completely fixed. You can also go to
Foscam Statement
view our official statement on this issue.
Pagina: 1