Gelukkig niet mijn fotocamera, maar een vriend die op vakantie is heeft deze van een tafel laten vallen. Dit is voor een val van dergelijke apparatuur een flinke hoogte, maar ze hebben met 2 personen de camera nog quasi weten op te vangen wat de valsnelheid wat heeft verminderd.
De eerste berichten zijn dat het er op lijkt dat de camera nog werkt...
Dit topic is nu niet puur bedoeld om allerlei aspecten te belichten van wat er allemaal wel niet beschadigd zou kunnen zijn, want niemand heeft een glazen bol en sommige defecten komen wellicht pas later aan het licht.
Ik wil graag alleen wat tips inwinnen over wat je allemaal zou kunnen testen/bekijken om te bepalen of er iets beschadigd is wat je dan zou opmerken. En wellicht heeft iemand nog andere tips.
Alvast dank!
De eerste berichten zijn dat het er op lijkt dat de camera nog werkt...
Dit topic is nu niet puur bedoeld om allerlei aspecten te belichten van wat er allemaal wel niet beschadigd zou kunnen zijn, want niemand heeft een glazen bol en sommige defecten komen wellicht pas later aan het licht.
Ik wil graag alleen wat tips inwinnen over wat je allemaal zou kunnen testen/bekijken om te bepalen of er iets beschadigd is wat je dan zou opmerken. En wellicht heeft iemand nog andere tips.
Alvast dank!