• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-04 21:45

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Beste, Tweakers en Mods. Ik hoop dat ik in het goede draadje post.

Binnenkort stap ik over naar een betere scooter, welk voorzien is van een USB-Poort. Naar mijn weten (nog niet getest) werkt deze USB alleen als de sleutel in het contact zit.

Nu bestaat er een super handige app genaamd RouteReg, die d.m.v een USB’tje (die automatisch via BT Contact maakt met je telefoon) je route registreert in de app.

Ik heb nog even verder gekeken naar alternatieve apps die dezelfde constructie gebruiken, en daar kwam ik op TrackAssist uit. Echter zijn daar de review niet zo heel goed van.

Wat ik aan jullie nu wel vragen, kennen jullie een app die dit ondersteund, welk ik wellicht over het hoofd zie.

Maar, ik ben ook benieuwd naar alternatieve Ritregistratiemethodes die op de Scooter werken.

Ik hoor graag van jullie

What a terrible day to have eyes!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Google Maps kan ook exact registreren waar je heengaat, zolang je telefoon maar aanstaat. Moet je alleen zelf even knippen tussen lopen en scooteren.

I have stability. The ability to stab.

Anoniem: 221425

.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 221425 op 19-06-2024 19:24 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SmurfLink schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 07:37:
Google Maps kan ook exact registreren waar je heengaat, zolang je telefoon maar aanstaat. Moet je alleen zelf even knippen tussen lopen en scooteren.
Valt vaak nog wel tegen (zeker als je niet actief Google Maps gebruikt tijdens het rijden).

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-04 21:45

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Anoniem: 221425 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 07:41:
Wat wil je precies bereiken met deze ritregistratie?

- Wil je 'gewoon voor de fun' weten waar je hebt gereden?
- Wil je een kilometer-registratie kunnen overleggen aan je werkgever?
- ...
Ik ben mijn eigen werkgever. Ik wil zowel voor de lol als inzicht hebben in mijn ritten.

What a terrible day to have eyes!

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 13:22
Als het een elektrische scooter is hebben die vaak via de software ook al ritten registratie.
Op de Segway werkt dit goed houd netjes alles bij.
Pagina: 1