Overbrugbare afstand bluetooth zender Denon-AVRX2700H

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-07 11:38
Ik gebruik mijn Denon versterker om mijn JBL Live Pro 2 draadloze bluetooth oordopjes aan te sturen.
Hij maakt altijd verbinding en 96% van de tijd is de ontvangst goed maar soms vallen er woorden tussenuit. Als ik dan mijn hoofd wat draai dan gaat de ontvangst weer verder. Het lijkt er dus op dat de afstand net iets te groot is voor deze oordopjes. Ook al is dat maar zo een drie meter.

Nu vraag ik me af waar de zendantenne zit op mijn versterker. En of ik door wat te schuiven de ontvangst net goed kan krijgen. Iemand ervaringen of tips?

(Eventueel andere merken die het wel goed doen. Het moeten noise-cancelling oordopjes zijn.)

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

erixxx schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:25:
Nu vraag ik me af waar de zendantenne zit op mijn versterker.
Really? Draai de receiver eens om en zie wat er links en rechts bovenin staat bij de antenne (!) aansluiting...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6wBTJryeW8pdgNpL4M328oWghE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kNbdfMHeImI84Lo6jv2Hyt17.jpg?f=fotoalbum_large
Die zijn inderdaad niet te missen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
Ik heb daar al aan gedraaid. En vrijgemaakt zodat er "vrij zicht" is naar mijn oortjes. Maar zonder effect. Ik ging er vanuit dat dit voor dab+ of wifi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
Het is idd vreemd. Omdat het toch ook voor bluetooth is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dl4mt9NE1purFnfgAv-DAkgjFkk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1sD0im2ERIqXNkNARZLiihkO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:45
Misschien een stoorzender?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat zou het ontvangstbereik van de BT dopjes moeten zijn? Bedoel, die dingen zijn gemaakt om in combinatie met een device te werken dat je onder handbereik hebt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik verwacht ook een stoorzender, gebruik al een aantal jaar OnePlus BT headset en er zijn bepaalde plekken waar gewoon de verbinding verstoord wordt.

Ook sinds ik een paar dagen op het strand aan de rivier heb gelegen viel verbinding gewoon weg terwijl mijn telefoon nog geen meter van me verwijderd was.

Dit terwijl thuis het signaal gewoon door 3 muren gaat als de telefoon op de lader ligt en ik op balkon zit.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Is het allicht mogelijk om een andere antenne met snoer aan te sluiten?
Pagina: 1