Welke smart tv voor ps5

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvb201627
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 08-04-2024
Hoi ik wil een playstation 5 kopen maar ik heb geen goede tv en wil geen monitor want ik wil een smart tv ik wil op FHD en 120 hertz spelen hebben jullie koop tips budget maximaal €300

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:56

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik denk dat je voor €300 geen goede smart TV kan vinden die de moeite waard is, qua responstijd, qua kwaliteit, en alle andere zaken. Heb je ook wensen qua geluid? Ga er vanuit dat de 2:1 verhouding (console/TV) doorgaans de andere kant op gaat, met de console duurder dan de TV.

Dat gesteld hebbende, heb je hier al wat gevonden?: https://tweakers.net/televisies/vergelijken/

Alternatief -- een PC monitor is misschien meer 'bang for bucks', voor dat bedrag qua grootte zit je toch meestal wel aan monitor formaat. Wat is je verwachting overigens van het 'smart'-systeem? Iets als WebOS, Android TV, of Tizen OS (als je dat wilt...) heeft net zoals een telefoon doorgaans meer SOC-vermogen nodig dan een €300 TV kan bieden, waardoor "smart"-ness vanzelfsprekend minder meerwaarde bied. Is er een specifieke reden waarom je dat niet wil?

[ Voor 3% gewijzigd door Umbrah op 24-08-2022 19:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 13:05
Een budget van 300 euro slaat nergens op. Echt even doorsparen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Umbrah op zich zou een 1.4b-poort ook 120Hz moeten kunnen weergeven op 1080p. Maar het aantal TV's wat een 1.4b-poort heeft en ook 120Hz kan weergeven, dat is dan weer 0.

Ik denk inderdaad dat 300 Euro erg laag; advies is om het dubbele gespaard te krijgen en in de tussentijd mooie deals of tweedehandsjes in de gaten te houden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:41

BM

Moderator Spielerij
Nog los van het feit dat ik volledig mis wat je zelf al gevonden hebt (en je budget volgens mij erg laag is voor wat je zoekt) is dit primair een vraag mbt TV's, en niet zozeer rondom console. Ik stel voor dat je een kijkje neemt in ons subforum mbt TV's, en het daar misschien nog eens probeert.
Zie: Televisies en beamers

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.