Vraag
Beste antwoord (via BruineTeddyBeer op 29-08-2022 20:39)
Niet vervangen, verwijderen.
Adapters gaan je niet helpen.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Alle reacties
De laatste foto is een GU5.3 fitting. De eerste foto is geen fitting maat een stekker, daar heeft als het goed is nog iets tussen de stekker en de lichtbron gezeten.
Het is beiden 12V laagspanning, daar kun je dus geen 230V Hue lamp op aansluiten. Je zult dan de transformatoren moeten verwijderen, mogelijk de kabels moeten vervangen en nieuwe GU10 fittingen moeten plaatsen.
Het is beiden 12V laagspanning, daar kun je dus geen 230V Hue lamp op aansluiten. Je zult dan de transformatoren moeten verwijderen, mogelijk de kabels moeten vervangen en nieuwe GU10 fittingen moeten plaatsen.
Ahhh oke dus deze vervangenXander schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 18:35:
De laatste foto is een GU5.3 fitting. De eerste foto is geen fitting maat een stekker, daar heeft als het goed is nog iets tussen de stekker en de lichtbron gezeten.
Nog aanraders voor transformatoren?
:strip_exif()/f/image/SAjhojpdavtVEYNVNHld7Oyp.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet vervangen, verwijderen.
Ja, weghalen. In de transformator kom 230V in, en komt 12V uit (waar je oude spotjes op branden). Philips Hue is 230V, dus de transformator heb je niet meer nodig.
Wel even in de groepenkast de stroom eraf halen, graag.
Pagina: 1