Hallo ik ben Gijs en ga komende week beginnen met Creative Business, hiervoor heb ik nog een laptop nodig en kan hier maar al te graag hulp bij gebruiken! 
Wat ga je met je laptop doen?
Vrijwel alle Adobe Creative programma's, van Photoshop tot aan Adobe Première. Dus video/ foto editing en gamen zoals Warzone.
Wat is je budget?
Ik zat aan iets onder de 1250 te denken
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag naar school en weer terug, ik ben de laptop ook voornamelijk op school aan het gebruiken aangezien ik thuis een pc heb met redelijke specificaties.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit zelf meer richting Windows systeem te neigen omdat ik ook een pc heb, Apple is zeker een optie als deze ook echt zijn geld waard blijkt te zijn maar heb verder geen iPhone waardoor dat veel waarde krijgt (wel een iPad maar dat is niet echt relevant).
In ieder geval alvast bedankt
Wat ga je met je laptop doen?
Vrijwel alle Adobe Creative programma's, van Photoshop tot aan Adobe Première. Dus video/ foto editing en gamen zoals Warzone.
Wat is je budget?
Ik zat aan iets onder de 1250 te denken
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag naar school en weer terug, ik ben de laptop ook voornamelijk op school aan het gebruiken aangezien ik thuis een pc heb met redelijke specificaties.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit zelf meer richting Windows systeem te neigen omdat ik ook een pc heb, Apple is zeker een optie als deze ook echt zijn geld waard blijkt te zijn maar heb verder geen iPhone waardoor dat veel waarde krijgt (wel een iPad maar dat is niet echt relevant).
In ieder geval alvast bedankt
[ Voor 17% gewijzigd door GijsTweakers op 24-08-2022 16:22 . Reden: geen introductie ]