Groothandelsolar.com ervaringen / bereikbaarheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-04 10:50
Hoi,

Is er hier iemand die ervaring heeft met dit bedrijf? Ik heb hier een maand geleden een pakket besteld (en betaald) maar heb tot op heden nog helemaal niks gehoord. Geen indicatie mbt tot levertijd tot antwoord op mijn vraag per email inmiddels 2 weken geleden.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Probeer eens te bellen: 085 – 3015471 (de Jonge Techniek); staat ingeschreven op hetzelfde adres en doet ongeveer hetzelfde qua zonne-energie-dingesen

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
Ik heb gisteren gebeld en kreeg een bandje dat er alleen tussen 16 en 19 gebeld kan worden. Op dat tijdstip werd er vervolgens niet opgenomen.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google Images laat in ieder geval zien dat het magazijn op de website niet van hunzelf is.

En ik zie nu pas dat de algemene voorwaarden op groothandelsolar verwijzen naar De Jonge...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OU725pKgAqZEFoEq-M6S3kM_1I8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kM1aJ8yRHUnfdqprCJEtuExo.png?f=fotoalbum_large

Ongetwijfeld vertel ik niks nieuws maar ze zitten ook op Facebook; allicht dat je ze daar ook al aan het stalken was?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3dmaster
Nee, daar nog niet. Kan het wel eens proberen. Ik had idd al wel gezien dat het een werkmaatschappij is van de jonge techniek BV

Bedankt voor je hulp iig :)