App met voorraad en verkoop voor verenigingen o.i.d.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danosh
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-02-2024
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar een soort app (liefst) wat vergelijkbaar is met sumup.
Casus: voor een bridgeclub willen ze graag moderniseren met de verkoop van koffie thee etc welke opgeteld kan worden en uiteindelijk verrekend met de leden. Ze kennen sumup maar vinden de fee van hen te duur.
Iemand ervaring met zo'n soort app? Het zou ook in bv Excel kunnen maar de kennis van excel is niet zo groot.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ooit van https://wiebetaaltwat.nl/ gehoord?

En wat had je zelf al gezocht en gevonden?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat is toch precies waarvoor Excel (en voorheen telraam) voor gebruikt kan worden?

Echter, ik zoek snel naar Sumup en de tarieven daarvoor lijken me niet achterlijk hoog; als het nog goedkoper moet en ze hebben nergens verstand van, wat mag het dan wel kosten (per maand) en wie moet het onderhouden / inrichten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danosh
Het gaat er niet per se om dat je handmatig moet vullen dat bijvoorbeeld koffie 1 euro kost en dat Piet die op zijn rekening heeft staan, maar meer dat je dat met knoppen kunt doen doen. Bij sumup kun je bijvoorbeeld met 1 knop de koffie aantikken.

Ik heb zelf al diverse apps bekeken in de playstore maar geen die ook een 'artikellijst' heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:54
dat klinkt als een mooie optie voor een excelletje met een paar knoppen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danosh
Het is ook slechts voor een bridgeclub, die hebben maar weinig te besteden. Precieze bedragen durf ik niet te noemen, maar gratis komt in de buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danosh
Wellicht is Excel dan inderdaad de beste optie, echter heb ik daar niet genoeg kennis van om zo te kunnen maken, maar zal daar eens naar kijken. Was mooi als er iets van een app voor was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 14:03

ThunderNet

Flits!

In Excel kun je heel mooi op de eerste sheet een hele grote knop maken, die op de 2e sheet een +1 doet in een veld.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ThunderNet schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 14:25:
In Excel kun je heel mooi op de eerste sheet een hele grote knop maken, die op de 2e sheet een +1 doet in een veld.
Kun je daarna handmatig het bedrag intypen in de sumup en dit gewoon doorbereken in de prijs naar de leden toe. Zo doen wij dat hier ook maar dan met een andere vereniging.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1