Ik zoek een?
43 inch TV met een goed scherm.
Beeldkwaliteit is het voornaamste. Qua aansluitingen e.d. heb ik weinig eisen, omdat alle apparatuur via via een AV receiver wordt aangesloten. Eén HDMI poort is daarvoor al voldoende.
Wat is je budget?
Ongeveer 500 tot 550 euro. Ik wil de TV aanschaffen bij een betrouwbare club (geen prijsstunter) i.v.m. betere service bij problemen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
...films & series te kijken. De TV komt in een vrij lichte ruimte te staan.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Samsung AU8070 43" Zwart
- Samsung QLED Series Q64T 43"
Ik zit niet vast aan een merk, maar zou het wel prettig vinden als mijn nieuwe TV te integreren in in mijn domoticasysteem (Home Assistant). Daardoor kom je (denk ik) al snel uit bij Samsung of een Android TV.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van bovenstaande springt eruit? En zijn er modellen van andere merken die ik over het hoofd zie?
43 inch TV met een goed scherm.
Beeldkwaliteit is het voornaamste. Qua aansluitingen e.d. heb ik weinig eisen, omdat alle apparatuur via via een AV receiver wordt aangesloten. Eén HDMI poort is daarvoor al voldoende.
Wat is je budget?
Ongeveer 500 tot 550 euro. Ik wil de TV aanschaffen bij een betrouwbare club (geen prijsstunter) i.v.m. betere service bij problemen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
...films & series te kijken. De TV komt in een vrij lichte ruimte te staan.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Samsung AU8070 43" Zwart
- Samsung QLED Series Q64T 43"
Ik zit niet vast aan een merk, maar zou het wel prettig vinden als mijn nieuwe TV te integreren in in mijn domoticasysteem (Home Assistant). Daardoor kom je (denk ik) al snel uit bij Samsung of een Android TV.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van bovenstaande springt eruit? En zijn er modellen van andere merken die ik over het hoofd zie?
[ Voor 4% gewijzigd door JoostTheHost op 24-08-2022 11:33 ]