Hey allemaal,
Ik heb zojuist mijn Sonos speakers gereset omdat niet alles lekker liep.
Echter heb ik nu een probleem dat mijn google routines de Sonos speaker waarbij ik de Google assistent al heb ingesteld niet ziet.
Wat doe ik verkeerd?
Even een beeld van mijn thuissituatie:
In de woonkamer heb ik een Sonos One (met ingestelde Google Assistent)
Op kantoor staat een Nest mini en op zolder een Google Chromecast met Google TV
Op mijn iPhone zie ik bij bestaande routines mijn oude routine staan, maar er staat geen apparaat meer bij om het op af te spelen. Dat was dus de Sonos. Enige apparaat wat ik nu kan selecteren is de Nest Mini...
Bij het maken van een nieuwe routine (wat ik wil is dat de Sonos aankonidigd dat de kinderen op een bepaald tijd naar school moeten) kan ik ook alleen de Nest mini selecteren.
Heb ik ergens iets niet goed ingesteld in de Google Home app op mijn iPhone?
Ik heb zojuist mijn Sonos speakers gereset omdat niet alles lekker liep.
Echter heb ik nu een probleem dat mijn google routines de Sonos speaker waarbij ik de Google assistent al heb ingesteld niet ziet.
Wat doe ik verkeerd?
Even een beeld van mijn thuissituatie:
In de woonkamer heb ik een Sonos One (met ingestelde Google Assistent)
Op kantoor staat een Nest mini en op zolder een Google Chromecast met Google TV
Op mijn iPhone zie ik bij bestaande routines mijn oude routine staan, maar er staat geen apparaat meer bij om het op af te spelen. Dat was dus de Sonos. Enige apparaat wat ik nu kan selecteren is de Nest Mini...
Bij het maken van een nieuwe routine (wat ik wil is dat de Sonos aankonidigd dat de kinderen op een bepaald tijd naar school moeten) kan ik ook alleen de Nest mini selecteren.
Heb ik ergens iets niet goed ingesteld in de Google Home app op mijn iPhone?