Ik weet ook wel dat een mens niet zonder stats kan, maar om nu gelijk een nieuw topic te openen als de stats eens iets later zijn
Sorry, druk dagje op werk, beetje wisselingen van personeel en veel losse dingetjes, nog geen tijd gehad. Maar zoals al eerder gezegt, open er nou niet een apart topic voor, ze komen heus vanzelf wel hoor.
Verwijderd
Jij nietOp dinsdag 28 augustus 2001 17:21 schreef marble het volgende:
toch is het leuk om zo te horen dat iedereen toch actief bezig is met think...
jah, ik heb weer`met zon molecuul gezeten van 16 uur, en aangezien die client om de 2% safe'ed heb ik dus vanaf 98% ongeveer 4x opnieuw kunnen doen
Verwijderd
Wat ben je allemaal aan het doen dan Marble?
Loopt je pc zo nu en dan vast ofzo? of installeer je gewoon graag elke dag een stuk of wat progjes, zodat je windhooz opnieuw moet starten!?
Loopt je pc zo nu en dan vast ofzo? of installeer je gewoon graag elke dag een stuk of wat progjes, zodat je windhooz opnieuw moet starten!?
yup, pas win2k ipv win98se geinstalleerd, en met dingen als directX/drivers enzo moet je nogal eens je pc opnieuw opstarten
Verwijderd
De nieuwe client saved weer om de 1%.Op dinsdag 28 augustus 2001 20:51 schreef marble het volgende:
jah, ik heb weer`met zon molecuul gezeten van 16 uur, en aangezien die client om de 2% safe'ed heb ik dus vanaf 98% ongeveer 4x opnieuw kunnen doen
Je krijgt nu ook nog "maar" 100 sets van 100 varianten.
De vorige client savede elke 0.5%, maar daar kreeg je dan ook 200 sets van 100 varianten voor.
Is dus per saldo hetzelfde.
Dat verhaal van om de 2% saven geld al laaaaang niet meer (was bij de vorige client-wijziging al veranderd).
Pagina: 1