Toon posts:

Scanner meuk.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn scannerlamp van me HP5370c gaat uit als ik Precision Scan Pro opstart, zowel Parralel als USB aangesloten.
USB controllers zijn naar mijn mening prima in orde en de drivers ook. De hele zooi heeft prima gefunctioneerd.

Is mijn scanner kapot of licht het aan software conflict (Win2k en Hp Precisionlscan Pro e.d.)?

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Mij lijkt een software conflict want als je het normaal niet hebt en je start die software op en het gaat ineens uit dan lijkt het toch wel erop dat die software stoort ofzo.

Verwijderd

Ik heb een soortgelijk probleem, bij mij is het zo dat mijn scannerlamp standaard nooit brandt. Ik moet altijd eerst de stekker uit het stopcontact halen en er opnieuw insteken en dan pas gaan de lamp branden en kan ik gaan scannen. Misschien is het iets soortgelijks bij jou.

Verwijderd

Topicstarter
Scanner lamp brand momenteel altijd.

Hmmzz. Het heeft wel gewerkt op Win2k, Mischien dat me USB filter drivers voor problemen zorgen.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Nieuwe drivers?

Verwijderd

Topicstarter
Neeh slim manneke.. De drivers die er zijn staan op de bijbehorende cd. Er zijn naar mijn weten geen nieuwe drivers op internet verkrijgbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem op een andere PC geprobeerd. (WinME) Daar had ik hetzelfde probleem. Ik ben er nu haast 99.9% zeker van dat de scanner kapot is.
Pagina: 1