Succes! Mocht iemand een TS willen maken, dan roep je maar!
Op 10 augustus de Watch 5 Pro, zwart, besteld. Tijdens het bestel proces de toezegging van Samsung dat deze op 15 augustus zou worden verzonden.
Inmiddels is het 23 augustus en er is nog niets verzonden. Getracht telefonisch contact te krijgen met Samsung. 47 minuten in de wacht en toen werd de verbinding verbroken. Inmiddels getracht via Whatsapp contact te krijgen. Geen reactie. Via Messenger 2x contact gehad. Spijtig, voorlopig niet leverbaar kan nog weken duren geeft Samsung aan.
Ik mag wel mijn bestelling annuleren.........
Op aangeven dat Samsung tijdens het gehele bestelproces en daarna aangeeft de 15e de Watch 5 Pro te versturen geeft men aan dat dit overmacht is. Ik krijg ook geen enkele tegemoetkoming.
Inmiddels is het 23 augustus en er is nog niets verzonden. Getracht telefonisch contact te krijgen met Samsung. 47 minuten in de wacht en toen werd de verbinding verbroken. Inmiddels getracht via Whatsapp contact te krijgen. Geen reactie. Via Messenger 2x contact gehad. Spijtig, voorlopig niet leverbaar kan nog weken duren geeft Samsung aan.
Op aangeven dat Samsung tijdens het gehele bestelproces en daarna aangeeft de 15e de Watch 5 Pro te versturen geeft men aan dat dit overmacht is. Ik krijg ook geen enkele tegemoetkoming.
Heb je toevallig een bandje besteld welke niet leverbaar was. Zelf heb ik de 11e besteld (er stonden toen al best wat bandjes die niet leverbaar waren) en bij mij is hij de 15e geleverd. Wel een zilveren kast.Soulmate13 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:30:
Op 10 augustus de Watch 5 Pro, zwart, besteld. Tijdens het bestel proces de toezegging van Samsung dat deze op 15 augustus zou worden verzonden.
En tsja, annuleren is een optie en dan ergens anders bestellen, maar dan ben je ook je korting kwijt.
Ik heb de Watch 5 Pro, zwart, besteld met de Watch 4 Extreme Sport Strap. Deze was leverbaar.
En inderdaad annuleren is geen optie.
En inderdaad annuleren is geen optie.
Iemand nog iets gehoord over wanneer de titanium bandjes voor de Watch5 Pro gereleased worden?
Overigens - bij T-Mobile krijg je de Watch 5 Pro LTE voor rond de 430 euro. Scheelt toch een euro of 90. Wel in combinatie met een multi sim abonnement. Maar mij lijkt dat je, als je voor de LTE versie wilt gaan, sowieso multi sim wilt hebben... Multi sim is overigens maandelijks opzegbaar.
Overigens - bij T-Mobile krijg je de Watch 5 Pro LTE voor rond de 430 euro. Scheelt toch een euro of 90. Wel in combinatie met een multi sim abonnement. Maar mij lijkt dat je, als je voor de LTE versie wilt gaan, sowieso multi sim wilt hebben... Multi sim is overigens maandelijks opzegbaar.
[ Voor 61% gewijzigd door Perenor op 23-08-2022 18:23 ]
Hier ook de watch 5 pro lte besteld 2 uur geleden. Wordt morgen bezorgd, zojuist een sms van gekregen.NoFate schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:56:
hoi, gisteren besteld, vandaag mail gehad dat ze morgen leveren (wel Belgie)
Here's to you Nicola and Bart
ja , ik was te laat, was toch beter op zoek gegaan naar een VIP code , nuja jammerUnrealiac schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:07:
[...]
Hier ook de watch 5 pro lte besteld 2 uur geleden. Wordt morgen bezorgd, zojuist een sms van gekregen.
met de loyaltie code = 357€
met de vip code = 329€ + extra gratis bandje
voor de watch 5 pro
Vanaf nu hou ik de site van Samsung tijdig in de gaten bij aanstaande releases. Met de pre- order korting scheelt het nog meer.NoFate schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:12:
[...]
ja , ik was te laat, was toch beter op zoek gegaan naar een VIP code , nuja jammer
met de loyaltie code = 357€
met de vip code = 329€ + extra gratis bandje
voor de watch 5 pro
Kreeg vanmorgen weer een setje korting codes van Samsung in mijn mail-box, dus nog maar een keer een bestelling geplaatst
Belachelijk dat in alle omringende landen Samsung grote inruil kortingen geeft. Maar in Nederland mogen we de hoofdprijs betalen... Kijk maar in VK, DE, en in de US.
Zojuist via Samsung facebook messenger contact gezocht. Kortingscode ontvangen.
Scheelt toch wel
zojuist besteld!
Scheelt toch wel
:fill(white):strip_exif()/f/image/mckVY7t646Rs5kGSNjDK3gkp.png?f=user_large)
Gistermiddag laat bij Samsung de watch besteld voor 390, incl de gratis earbuds.
Vandaag werd de watch al bezorgd, morgen komen de earbuds.
Vandaag werd de watch al bezorgd, morgen komen de earbuds.
Ik kreeg vanmorgen een berichtje van Total Phone dat de levering van het titanium bandje voor de watch 5 pro nog zeker een maand op zich zou laten wachten.
via whatsapp om korting gevraagd. Kreeg een link naar de loyaliteitshop. Daardoor een mooie deal gemaakt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/puE0AU7tiHOUHKGo5gcs6qZp.png?f=user_large)
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Muzzy schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:41:
via whatsapp om korting gevraagd. Kreeg een link naar de loyaliteitshop. Daardoor een mooie deal gemaakt.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/6gYwnRchgEPao55LnCMbVtuJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Zelfde prijs en net binnen.
Duurde het lang voor je het binnenkreeg? Staat bij mij nog op klaar maken voor verzending.
Geldt die korting alleen voor de pro of werkt dat ook voor de gewone versie?
Muzzy schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:25:
[...]
Dinsdag besteld en donderdag binnen.
Duurde het lang voor je het binnenkreeg? Staat bij mij nog op klaar maken voor verzending.
Inmiddels is hij binnen, had iets geduldiger moeten zijn.
Haha had ik ook, duurde ook en dag extra... was ook te ongeduldigMuzzy schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:31:
Inmiddels is hij binnen, had iets geduldiger moeten zijn.
Na dat de bewegins sensor ermee stopte, meet de mijn Watch helemaal niks meer en synchroniseren gebeurd ook nouwelijks. Dus na alles gelezen hier op tweakers, de 5pro besteld en omdat ik member ben betaal in nu €337 inc ear buds live. De earbuds heb ik al maar die bevallen er goed dus een extra setje kan nooit kwaad.
Als het goed is komt de watch morgen binnen.
Als het goed is komt de watch morgen binnen.
Ik moet ook helaas langer wachten op mijn levering. Even via WhatsApp contact gehad omdat er nog steeds geen track and trace bericht kwam. Krijg ik in het gesprek een antwoord dat de gekozen leverdatum slechts een indicatie is voor de vervoerder.....🤦♂️ heel aprt dit....
Nvt
[ Voor 98% gewijzigd door Aggressor op 06-09-2022 17:05 ]
Weet iemand of er binnenkort nog acties komen m.b.t. de Watch5 (Pro)?
Ik wil er graag een kopen, maar de prijs houd me tegen. Bij een mooie actie ga ik misschien overstag, maar anders wacht ik nog even. Heb er geen haast mee.
Alvast dank
Ik wil er graag een kopen, maar de prijs houd me tegen. Bij een mooie actie ga ik misschien overstag, maar anders wacht ik nog even. Heb er geen haast mee.
Alvast dank
*pakt glazen bol*
Geen idee of er nog acties komen, maar als ze er waren geweest had Black Friday of Cyber Monday een mooi moment geweest om dit te controleren
Geen idee of er nog acties komen, maar als ze er waren geweest had Black Friday of Cyber Monday een mooi moment geweest om dit te controleren
Ik heb tijdens Black friday wel gekeken, maar ik vond geen aantrekkelijke aanbiedingen.
De acties van Samsung waren eerder al geweest, en ik ben nog maar net in de markt voor een smartwatch. Ik zag er ineens de voordelen van.
De acties van Samsung waren eerder al geweest, en ik ben nog maar net in de markt voor een smartwatch. Ik zag er ineens de voordelen van.
@Fairy
Op nl.pepper.com staan mogelijkheden om in de loyalty store van samsung te komen. Je betaald dan €305,- voor de pro bt variant. Als student heb je diezelfde korting.
Ik twijfel ook maar deze prijs brengt me toch meer naar het gevoel om te kopen.
https://nl.pepper.com/aan...ung-enhanced-store-259769
Op nl.pepper.com staan mogelijkheden om in de loyalty store van samsung te komen. Je betaald dan €305,- voor de pro bt variant. Als student heb je diezelfde korting.
Dank je, dit lijkt te werken. Nog even de vrouw overtuigen en dan kan ik bestellen.StewieDog schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:27:
@Fairy
Stomme is wel, ik was er een hele tijd van overtuigd dat ik de zilverkleurige titanium versie wilde, maar nu neig ik ineens naar zwart. Los van smaak, nog praktische redenen voor een bepaalde kleur?
Ik zag bij de normale niet pro versie dat de zwarte bij beschadiging zilverkleurig werd eronder, hoe is dat met de pro versie? Of is die titanium zwart versie onder de verf ook zwart?
nvt niet goed gelezenFairy schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:43:
Leuk, heb ik hem besteld voor 305 euro, komt ie gisteravond binnen en nu kost ie 288 euro 🙄
[ Voor 17% gewijzigd door Von Henkel op 31-12-2022 20:45 ]
Ik heb net mijn Watch 5 Pro LTE met gratis Star Wars bandje gekocht voor 243,50 euro.
Rechtstreeks in de Samsung BE webshop!
Heb de Watch 5 40mm momenteel in gebruik, maar wil liever de Pro.
Iemand interesse om over te kopen voor 100 euro?
Ik heb interesse. Stuur maar een dmg86 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:04:
Ik heb net mijn Watch 5 Pro LTE met gratis Star Wars bandje gekocht voor 243,50 euro.
Ik heb de Watch 5 Pro LTE in gebruik sinds enkele dagen, maar ik merk dus een vlek / kleurverschil op de titanium behuizing. Heb het aangeduid met rood kader, en in het gele kader heb ik exact hetzelfde (zie je wel niet op de foto door te donker op de foto en andere lichtinval.
Nog iemand die dit heeft op zijn Watch 5 Pro? Ik heb dit doorgestuurd naar Samsung en ze gaan mijn horloge omruilen voor een nieuw exemplaar.
Nog iemand die dit heeft op zijn Watch 5 Pro? Ik heb dit doorgestuurd naar Samsung en ze gaan mijn horloge omruilen voor een nieuw exemplaar.
:fill(white):strip_exif()/f/image/wKVPY3tIFfQ0zKIKIoQKPOl8.png?f=user_large)
De Watch 5 Pro is momenteel in de aanbieding in de Samsung shop, korting wordt automatisch verrekend.
Bluetooth € 249,-
Bluetooth+LTE voor € 299,-.
Verzending is gratis.
Bluetooth € 249,-
Bluetooth+LTE voor € 299,-.
Verzending is gratis.
Pagina: 1