Wie kan mij helpen of informatie geven hoe het DrayTek Vigor modem 2132FVn van T-Mobile kan worden gemodificeerd zodat de originele firmware van DrayTek kan worden geladen?
Vraag
Alle reacties
Is dat ding überhaupt wel jouw bezit..? Die dingen zijn normaal in bruikleen.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Graag antwoord op mijn vraagstelling. Wanneer je mij niet kunt helpen dan svp geen reactie.....
Ik mis bij dit een aantal dingen.
Wat heb je zelf al geprobeerd, heb je zelf informatie op lopen zoeken? (hoe je de firmware kan updaten had ik namelijk in 5 seconden gevonden).
Daarnaast geeft ik @D4NG3R gelijk, het modem is (waarschijnlijk) in bruikleen van T-mobile. Er is een grote kans dat als je de normale firmware van DrayTek erop zet en het modem daarna niet meer goed functioneert als modem voor het T-mobile netwerk.
En met deze houding zul je op tweakers niet verder komen
Wat heb je zelf al geprobeerd, heb je zelf informatie op lopen zoeken? (hoe je de firmware kan updaten had ik namelijk in 5 seconden gevonden).
Daarnaast geeft ik @D4NG3R gelijk, het modem is (waarschijnlijk) in bruikleen van T-mobile. Er is een grote kans dat als je de normale firmware van DrayTek erop zet en het modem daarna niet meer goed functioneert als modem voor het T-mobile netwerk.
En met deze houding zul je op tweakers niet verder komen
[ Voor 8% gewijzigd door BladeSlayer1000 op 23-08-2022 16:57 ]
Sorry, maar dit gaat nergens over, als je niet fatsoenlijk kan reageren op mensen die met goede vragen komen, waarom open je dan een topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.