V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal
Goh.. wat ben je geduldig zeg.
Enniewees, welk OS draai je, en heb je zelf al een beetje op internet gezocht ?
Ik heb bij Nokia vandaag nog voor win2k irCOMM drivers + software gehaald voor 6210 + hoger.
Goed zoeken dus.
Enniewees, welk OS draai je, en heb je zelf al een beetje op internet gezocht ?
Ik heb bij Nokia vandaag nog voor win2k irCOMM drivers + software gehaald voor 6210 + hoger.
Goed zoeken dus.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik draai win 98SE en ja ik heb al flink gezocht...maar ik weet dus niet welke drivers en software ik moet downloaden....dus als iemand wel weet welke ik nodig heb?
Zet je 6210 eens in ir-mode en leg hem voor de ir-ontvanger. Als je dan op je pc ziet dat er 'een apparaat' in beeld ligt kun je werken met je telefoon op de pc.
Wordt niet herkend, dan is het misschien niet compatible.
Wordt hij dus wel herkend dan moet je van de Nokia-site de modem-drivers voor WIN98 downloaden.
Hij werkt op mijn Toshiba laptopje met W2K. Maar die is ingebouwd.
Wordt niet herkend, dan is het misschien niet compatible.
Wordt hij dus wel herkend dan moet je van de Nokia-site de modem-drivers voor WIN98 downloaden.
Hij werkt op mijn Toshiba laptopje met W2K. Maar die is ingebouwd.
rm -r *
Als ik hem ervoor leg herkent ie de 6210 niet...
Is het niet zo dat ik de infrarood ontvanger eerst ff moet installeren bij control panel->add new hardware->infrared... ??
Is het niet zo dat ik de infrarood ontvanger eerst ff moet installeren bij control panel->add new hardware->infrared... ??
Als je nou ook de frontpage search er bij had betrokken
!http://www.tweakers.net/nieuws/17369?highlight=remote+control
Hier staat het wel ergens in het nieuws artikel of kijk anders even in de review !
Hier staat het wel ergens in het nieuws artikel of kijk anders even in de review !
Sorry maar ik kan het nergens vinden in de review of in het artikel...
Onderaan deze pagina (sorry adjes maar deze keer is het een onderdeel van mijn uitleg !): http://www.rorupc.nl/review.php?id=14&page=2Op dinsdag 28 augustus 2001 00:38 schreef --Erik-- het volgende:
Sorry maar ik kan het nergens vinden in de review of in het artikel...
Ik heb zelf ook al geprobeerd om met LogoManager mijn 8210 aan te sturen maar zonder resultaatLet wel, het infrarood-kastje is alleen bedoeld voor de afstandbediening, en het is niet mogelijk om daar bijvoorbeeld je mobieltje mee aan te sturen!
Dank je voor de uitleg...
Ziet er dus naar uit dat ik een ander iets moet zoeken..wat is het goedkoopst?
Ziet er dus naar uit dat ik een ander iets moet zoeken..wat is het goedkoopst?
ff omhoog, welke ir-ontvanger is goed, niet duur en makkelijk aan te sluiten? (evt. links naar sites?)
(de ir-ontvanger moet geschikt zijn voor zowel 6210 als 8210 maar dat zal bij iedere ir-ontvanger wel zo zijn lijkt me...)
(de ir-ontvanger moet geschikt zijn voor zowel 6210 als 8210 maar dat zal bij iedere ir-ontvanger wel zo zijn lijkt me...)
Pagina: 1