Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Vraag
Alle reacties
Waarom maak je de bootable USB niet op de Mac Pro?RazorMaron schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:44:
Ik probeer via mijn MBP M1 (MacOS Monterey 12.4) een bootable USB te maken van Mac OS Lion X. Deze wil ik vervolgens draaien op mijn Mac Pro 1.1.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Aah ja, iets wat voor mij obvious leek maar het staat natuurlijk nergens. De Mac Pro heeft geen OS op de harde schijf staan. Deze is door de vorige eigenaar volledig gewist. Ik krijg nu gewoon bij het booten dat mapje met het vraagtekentje.Greatsword schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 17:05:
[...]
Waarom maak je de bootable USB niet op de Mac Pro?
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Moet-ie wel al een OS op een schijf hebben staan. Internet recovery heeft de 1,1 nooit gehad,sypie schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:52:
Kun je die Mac Pro opstarten met CMD+R ingedrukt?
omdat het een 2006 machine is met beperkte 32-bit firmware.
I reject your reality and substitute my own
Klopt. Voor een bepaald bouwjaar hadden die machines dat nog niet. Ik had even niet nagedacht over de versie 1,1.
Nou ja, dan toch op zoek naar een Apple machine waar je wél een USB installer kunt maken. Mocht je in Zwolle of in de buurt daarvan wonen dan ben je welkom.
Nou ja, dan toch op zoek naar een Apple machine waar je wél een USB installer kunt maken. Mocht je in Zwolle of in de buurt daarvan wonen dan ben je welkom.
Pagina: 1