Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericvoordenhout
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-03 20:24
hallo allemaal, ik ben op zoek naar een nieuwe combi magnetron, en waar ik tegen aanloop is vooral de uiteenlopende prijzen :( ik snap dat er een energieverschil zit tussen de modellen maar is een aeg siemens of bosch qua prestaties ook echt beter als een whirlpool of zanussi oid, of gaat het ook om een stukje design / uiterlijk. en misschien als laatse wat zouden jullie aanraden, mid range. bedragen maken mij niet zoveel uit ben meer op zoek naar iets wat gewoon geld naar ze waarde is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:36
HIER HEB JE WAT HOOFDLETTERS en nog wat . . . . . . . . .

Eten ontdooien en warm maken doen ze allemaal.
Prijsverschil zit ook in extra mogelijkheden, zoals stomen e.d..

Zet eerst eens op een rijtje welke functionaliteiten voor jou belangrijk zijn. Bijvoorbeeld wil je er ook goed brood mee kunnen bakken dan moet je een oventemperatuur van meer dan 200 graden hebben.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huupie0172
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-06 15:04
De prijzen lopen natuurlijk uiteen, wil je inbouw, losstaand. Wil je alleen magnetron en oven, of nog meer functies...Gebruik je hem alleen om af en toe wat op te warmen en een broodje af te bakken zou ik in ieder geval geen hoogstaand iets aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het verschil loopt hard op maar de grootste is wel of geen draaitableau en hoe warm kan de oven maximaal.
Komt erop neer koop je een magnetron waar je ook een broodje of pizza in afkan bakken of een oven met een magnetron functie. Laatste loopt al gauw tegen de duizend euri.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 14:06
Merk, design, functie's, energieverbruik...... Heeft die alleen knopjes of ook een touchscreen en wellicht wifi? Maak eerst een overzicht van de vereisten en wat je verder nog handig zou vinden. Dan kun je al wat beter tot een keuze komen.

https://www.strava.com/athletes/ralfv