Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoi allemaal. Mijn vriendin en ik zijn samen een computer aan het samenstellen voor haar. Ze wil gaan voor een witte build om spellen zoals zoals Apex, Planet Zoo en RPG spellen zoals Kena te spelen. Daarnaast wil ze ook tegelijkertijd kunnen streamen. Ze wil de computer ook redelijk futureproof hebben, zodat ze de komende paar jaar ook de nieuwste spellen met een hoge snelheid op hoge settings kan spelen. Verder wil ze de computer gebruiken voor het maken en opnemen van muziek.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal bedrag van 1800 euro inclusief assemblage. Liever wat minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 144HZ fullHD scherm, een muis en een toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
We willen gaan voor een witte build, dus witte onderdelen passen wat beter binnen de wens.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie de build controleren en kijken of er nog aanpassingen en/of verbeteringen zijn in het kader van budget en de prestaties? Ik heb vrij weinig ervaring en het zou zonde zijn als de processor bijvoorbeeld een bottleneck wordt. Daarnaast wil ik graag weten of deze build voldoet aan onze wensen.
Verder willen wij graag weten of het misschien beter is om te wachten op de nieuwe generatie grafische kaarten van NVIDIA.
Hoi allemaal. Mijn vriendin en ik zijn samen een computer aan het samenstellen voor haar. Ze wil gaan voor een witte build om spellen zoals zoals Apex, Planet Zoo en RPG spellen zoals Kena te spelen. Daarnaast wil ze ook tegelijkertijd kunnen streamen. Ze wil de computer ook redelijk futureproof hebben, zodat ze de komende paar jaar ook de nieuwste spellen met een hoge snelheid op hoge settings kan spelen. Verder wil ze de computer gebruiken voor het maken en opnemen van muziek.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal bedrag van 1800 euro inclusief assemblage. Liever wat minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 144HZ fullHD scherm, een muis en een toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12400F Boxed | € 204,84 | € 204,84 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B660-A Gaming WiFi D4 | € 239,- | € 239,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6800 Gaming OC | € 679,- | € 679,- |
1 | Behuizingen | NZXT H7 Elite Wit | € 206,- | € 206,- |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK400 White | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH16GX4M2E3200C16W | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850 (2021) Wit | € 136,75 | € 136,75 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 109,- | € 109,- |
Totaal | € 1.694,39 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
We willen gaan voor een witte build, dus witte onderdelen passen wat beter binnen de wens.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie de build controleren en kijken of er nog aanpassingen en/of verbeteringen zijn in het kader van budget en de prestaties? Ik heb vrij weinig ervaring en het zou zonde zijn als de processor bijvoorbeeld een bottleneck wordt. Daarnaast wil ik graag weten of deze build voldoet aan onze wensen.
Verder willen wij graag weten of het misschien beter is om te wachten op de nieuwe generatie grafische kaarten van NVIDIA.
[ Voor 95% gewijzigd door Broskoe op 22-08-2022 19:36 . Reden: weer een typfout ]