Toon posts:

Nick wijzigen (zoveelste vraag)

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn nick wijzigen. Ik heb maar 1 mail account bij een niet gratis provider dus dit gaat moeilijk lukken met opnieuw reggen. Hoe krijg ik dat gedaan?

En als het gelukt is, en ik heb een nieuwe nick, hoe zit het dan met jullie nieuwe beleid? Moet ik dan eerst veel posten in de techfora en lang wachten voordat ik de HK inkan? Of kan ik mijn oude stats meenemen?

Maak mijn dag met een leuke oplossing :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Toch lullig voor je, want nick's wijzigen doen ze niet.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op maandag 27 augustus 2001 14:46 schreef Lawclaw het volgende:
Maak mijn dag met een leuke oplossing :)
Zelfs op mijn verjaardag kan ik je er niet aan helpen. Je nick is het enige waar we users aan kunnen herkennen dus die wordt niet veranderd

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Usernames worden in principe niet gewijzigd, tenzij er sprake is van een storende en/of kwetsende username of een nasty tikfout bij het registreren.

Een oplossing die we gedogen (hoe typisch nederlands :) ) is als een user besluit een nieuwe start te maken. De oude username wordt dan gebanned en de desbetreffende user moet opnieuw aan de voorwaarden voor SG en HK voldoen.

Als je maar over 1 email-adres beschikt is dat dus niet mogelijk, en kunnen we je niet helpen. Helaas.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:11

McBoom

Broem

Op maandag 27 augustus 2001 14:53 schreef Traag het volgende:

[..]

Zelfs op mijn verjaardag kan ik je er niet aan helpen. Je nick is het enige waar we users aan kunnen herkennen dus die wordt niet veranderd
Traag, Van Harte!! :) :Y)

The ramblings of an idiot

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 14:58 schreef Daniel Kegel het volgende:
Als je maar over 1 email-adres beschikt is dat dus niet mogelijk, en kunnen we je niet helpen. Helaas.
Je kunt gewoon een wanadoo accountje openen, daarbij krijg je een mailadres en dat kun je als het klopt gewoon gebruiken bij de registratie.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op maandag 27 augustus 2001 15:00 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Je kunt gewoon een wanadoo accountje openen, daarbij krijg je een mailadres en dat kun je als het klopt gewoon gebruiken bij de registratie.
hehe LOL, wat jij nu zegt is nou net wat de crew niet wil hebben... :o je moet je eigen emailadres gebruiken (wat ook echt op jouw naam staat etc.)..

wanadoo is btw. ook gratis en zou dus ook gebanned moeten worden (net als hotmail, freemail etc.).

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 27 augustus 2001 15:10 schreef rick_h het volgende:
wanadoo is btw. ook gratis en zou dus ook gebanned moeten worden (net als hotmail, freemail etc.).
Wanadoo heeft ook betaalde diensten, zoald ADSL

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:11

Crazy D

I think we should take a look.

Je kan toch gewoon je email adres veranderen in een hotmail adres en je opnieuw reggen met je eigen mail account :?

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Congrats to Traag *D

Is het wel mogelijk om je eigen mail adres te wijzigen in een gratis adres dan? Op die manier zal het wel gaan lukken. Duurt het alleen weer een tijdje tot ik de HK enzo in kan :'(

• saviour
  • Niet online
Je kunt hem wel wijzigen ja.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Op maandag 27 augustus 2001 14:58 schreef Daniel Kegel het volgende:

Een oplossing die we gedogen (hoe typisch nederlands :) ) is als een user besluit een nieuwe start te maken. De oude username wordt dan gebanned en de desbetreffende user moet opnieuw aan de voorwaarden voor SG en HK voldoen.

Bij lordspacie is dat ook niet gedaan

• Arno

Arno

PF5A

we kunnen wel weer uren gaan discussieren over het waarom wel en waarom niet van nicks renamen, het gebeurt toch niet.

Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.