Ik wil binnenkort zoneregeling installeren voor mijn nieuw geplaatste vloerwarming. De CV ketel is een Remeha Tzerra CW5.
Voordat ik ga bestellen wil ik graag weten of ik de goede producten uitgezocht heb. Dit is mijn lijstje (alles van Honeywell):
1 x HCE20. Bedrade zone- en vloerverwarmingregelaar
1 x TH8210M1003. Eentje nodig voor programmeren alle zones. Modulerende programmeerbare klokthermostaat met 7-daags programma De Chronotherm Touch Modulation
3 x T87HC2011. Round Modulation Verwarmen
7 x MT4-230-NC. Thermo-elektrische servomotoren
De 4 zones zijn als volgt ingedeeld:
1. begane grond: eigen verdeler
2. eerste verdieping slaapkamer: 2 groepen, deelt de verdeler met zone 3
3. eerste verdieping rest: 3 groepen, deelt de verdeler met zone 2
4. zolder: eigen verdeler
Voor zones 1 en 4 wil ik een MT4 op de verdeler zetten (dus niet per groep). Voor zones 2 en 3 wil MT4's installeren op de losse groepen (5 stuks in totaal), omdat die een verdeler met elkaar delen.
Gaat dit werken?
Voordat ik ga bestellen wil ik graag weten of ik de goede producten uitgezocht heb. Dit is mijn lijstje (alles van Honeywell):
1 x HCE20. Bedrade zone- en vloerverwarmingregelaar
1 x TH8210M1003. Eentje nodig voor programmeren alle zones. Modulerende programmeerbare klokthermostaat met 7-daags programma De Chronotherm Touch Modulation
3 x T87HC2011. Round Modulation Verwarmen
7 x MT4-230-NC. Thermo-elektrische servomotoren
De 4 zones zijn als volgt ingedeeld:
1. begane grond: eigen verdeler
2. eerste verdieping slaapkamer: 2 groepen, deelt de verdeler met zone 3
3. eerste verdieping rest: 3 groepen, deelt de verdeler met zone 2
4. zolder: eigen verdeler
Voor zones 1 en 4 wil ik een MT4 op de verdeler zetten (dus niet per groep). Voor zones 2 en 3 wil MT4's installeren op de losse groepen (5 stuks in totaal), omdat die een verdeler met elkaar delen.
Gaat dit werken?