Toon posts:

nieuwe proc van AMD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee hoe die nieuwe TB precies heet (pinomilo ofzo). Ik wil alleen wel weten wanneer 'ie uitkomt en of de proc op mijn k7vza versie 3.2b past.

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

search

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 21:04

@r!k

It is I, Leclerq

het is de palomino die jij bedoelt, of hij op jouw mobo kan weet ik niet, kun je het best even naar de site van ze gaan.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
dat is toch de palomino?

edit:
net te laat

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Op maandag 27 augustus 2001 14:44 schreef blobber het volgende:
search
Is dit niet wat al te snel geroepen?

Hij weet de naam niet precies en op pinimilo geeft de search niet veel resultaat lijkt mij

I'm partial to your abracadabra

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Sorry ik was te snel, search amd, thunderbird,duron
>:)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Ja knullige gewoonte is dat van sommige jongetjes hier, meteen weer "search" roepen.
En ja dat is een lekkere tip ook die laatste van je, zoek es op Duron of AMD! haha hoeveel resultaten denk je wel niet dat je dan krijgt waarvan waarschijnlijk 99% NIET de informatie bevatten waar deze jongeman naar zoekt?
Je komt niet erg slim over joh!

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk een beetje support iemand die medeleven heeft met deze arme TweakFreak. Hèhè 8-)

/me is blij!!!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:44

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

maar om even antwoord te geven op zijn vraag.
het laatste wat ik gelezen had, was dat die uitkwam begin oktober. nog eventjes geduld dus...
en of die op je mobo past?
als je een socket A mobo hebt met een via kt133a chipset of eentje met ddr-geheugen, moest het volgens mij passen...maar dat weet ik niet helemaal zeker...

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

Pagina: 1