Feedback onderzoek techaankopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 20:00
Enquete op de voorpagina https://pi.panelinzicht.n...id=Tweakers&imid=Tweakers

Vraag:

Wat is het meest op jou van toepassing in jouw rol? *
Ik ben volledig eindverantwoordelijk voor het besluit
Ik beïnvloed de zakelijke aankoopbeslissing, maar mijn advies wordt niet altijd aangenomen door mijn leidinggevende
Mijn leidinggevende maakt de beslissing, maar vraagt wel om mijn advies
Ik help voornamelijk collega’s met IT-gerelateerde zaken (IT-support)

Welk besluit?!

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 20:23

D4NG3R

kiwi

:)

Er wordt eerst gevraagd welke cloudplatformen je kent.

Vervolgens de vraag welke (van de eerder geselecteerde) je daadwerkelijk gebruikt.

Waarom verplicht de 2e vraag er eentje aan te tikken zonder de optie 'geen' aan te bieden?

Ik ken ze bijna allemaal wel, maar gebruik er simpelweg geen professioneel.

Geen idee of e rest van het onderzoek ook zulke vragen bevat, verder dan dat was ik nog niet gekomen vanwege de verplichting.

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 22-08-2022 09:38 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:23
Ik.had een vraag verkeerd beantwoord, maar kon niet terug. De terug swipe actie van mijn telefoon gaf een error en nu krijg ik te zien dat ik de enquête al heb ingevuld terwijl ik nog niet klaar was. Niet echt handig...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-05 17:31
Ik had soort van hetzelfde, alleen ik drukte zelf op de back toets van mijn telefoon.

Ook behoorlijk slechte vragen in de enquête en technisch dus slecht in elkaar gezet. Die ga ik dus niet meer invullen. En toekomstige enquêtes op Tweakers misschien ook niet, als ze zo suf in elkaar zitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• asaki
Ja, wel wat vreemde vragen en vervolg vragen.

- heb je een abonnement? Ja

- gebruik je een AdBlock voor Tweakers? Nee, heb immers een abonnement

- heel veel vragen over wat ik van de advertenties vind /facepalm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Nog iets wat mij opvalt in dit onderzoek. Ik ben nu bij vragen over advertenties, maar ik ben Plus abonnee en heb deze dus uit staan. Geen idee of ik een vraag gemist heb misschien, maar Hoe ervaar je over het algemeen de inhoud van advertenties op Tweakers? is dan lastig te beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:38
Dan is het toch maar goed dat ik het verzoek gelijk heb weg geklikt. Tweakers kan al meer dan genoeg informatie halen uit mijn reacties op het forum. Ik ga ze liever niet nog wijzer maken.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:03

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

@n9iels er zijn ook nog advertorial items.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-05 13:57

ikt

Aanvullende comment op dat onderzoek:

Je kunt niet teruggaan van optie en als je de tab wegklikt, interpreteert die dat als compleet. Onhandig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 19:20

KrazyJay

ikt schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:23:
Aanvullende comment op dat onderzoek:

Je kunt niet teruggaan van optie en als je de tab wegklikt, interpreteert die dat als compleet. Onhandig :P
Hier hetzelfde. Wel de data, geen kans op beloning. Niet echt netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Irsu85
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-09-2024
Geachte devvers. Ik zou graag de survey willen invullen over of ik tech aankopen heb gepland. Echter nadat ik mijn leeftijd en land heb ingevuld returnt de server status code 303 See Other, en die other geeft een 302 naar Tweakers.net. Nadat ik opnieuw de survey join zegt ie dat ik de survey al gedaan heb. Enig idee waarom?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-05 16:03

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hiep hoi,

Ik was bezig met de survey, wilde 1 stap terug.
Je begrijpt t al, dat kon niet en nu kan ik hem niet afmaken. Is er een mogelijkheid om dit alsnog te doen? Als ik de link open geeft hij aan dat ik hem al ingevuld heb :(

Ik hoor t wel :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 17:03

jelle.

Product Owner
Bedankt voor de feedback. Ik heb het doorgezet naar degene die hierover gaat.

Tevens heb ik dit topic verplaatst naar LA en samengevoegd met enkele andere topics hierover in GR en SB, aangezien zowel de redactie als onze developers niet over dit onderzoek gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 15:49

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

De banner voor het marketingonderzoek verschijnt op diverse pagina's dubbel. En keert ook meerdere keren terug na het invullen.

Lijkt me niet de bedoeling.

Gebeurd zowel op mobiel: Samsung Galaxy S21 FE (Edge, Chrome, Firefox) als Desktop (Edge, Chrome).

Zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYaTi3QeT79cNY0CFZan61DhnFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oiY6zTaoXgQl2lmLxU9qmePX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

asaki schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:08:
Ja, wel wat vreemde vragen en vervolg vragen.

- heb je een abonnement? Ja

- gebruik je een AdBlock voor Tweakers? Nee, heb immers een abonnement

- heel veel vragen over wat ik van de advertenties vind /facepalm
Ik heb ook een abonnement, maar heb de advertenties wel aan staan.

@jelle.
Ik mis een voortgangsbalk, ik mis een terugknop. Nu ben ik uit de enquete gegooid en als ik de link weer gebruik is het reeds afgerond, wat niet zo is.

Waarom gaan jullie terug in de tijd waarin dit soort klachten ook al zijn aangekaart?

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 22-08-2022 17:33 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

cookie wegknikkeren, of de link in de private mode openen. Moet je helemaal opnieuw beginnen maar het is iig een manier om alsnog in te vullen. Al moet ik zeggen dat ik in de regel erg geen zin heb enquêtes in te vullen met verplichte velden voor zaken als leeftijd.

Klopt de aanhef wel? Het overgrote deel van de vragen heeft niets met B2B te maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:15
Nog een bug:
Als je op een iPhone het onderzoek in wilt vullen dan gaat het met de dropdownmenus niet goed.
Als je scrollt naar (bijvoorbeeld) je leeftijd dan selecteert hij het getal waar je op stil komt te staan en gaat hij gelijk door (je hoeft niet op ‘volgende’ ofzo te drukken). Hierdoor is de juiste leeftijd invullen nogal een gok.
Die gegevens zullen dus niet betrouwbaar zijn.

Daarnaast kan je als je dan terug wilt door in de browser op vorige te klikken niet terug en krijg je de melding dat je het onderzoek al ingevuld hebt. Opnieuw het onderzoek aanklikken geeft dezelfde melding.

Van mij hebben jullie als nuttige input dus alleen een foutieve leeftijd en verder niets 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-05 11:10
Poeh, dit voelde wel heel erg als een standaard enquete-toko vragenlijst, zeker de eerste +- helft van de vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Ik krijg nog steeds de enquete voorgeschoteld, ook al ben ik steeds ingelogd.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wijnands
jelle. schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:24:
Bedankt voor de feedback. Ik heb het doorgezet naar degene die hierover gaat.

Tevens heb ik dit topic verplaatst naar LA en samengevoegd met enkele andere topics hierover in GR en SB, aangezien zowel de redactie als onze developers niet over dit onderzoek gaan :)
Misschien moeten jullie 's overleg hebben of Tweakers wel op deze manier geld wil verdienen. Dit is prutswerk waar je toch niet mee geassocieerd wil worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Na een paar vragen de enquête weggeklikt, lange tijd geleden dat ik zo’n beroerde enquête voorbij zag komen.

39

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-03 12:12

Gilraen

The audacity!

Wat een ontzettend vreemde, klungelige enquete. Voelde bijna als een onderzoek dat in elkaar geknutseld is op de middelbare school. Veel (vervolg)vragen snijden geen hout en het is een ratjetoe aan verschillende onderwerpen. Halverwege weggeklikt omdat ik het zo slecht vond dat ik me afvroeg of dit wel echt door Tweakers gevraagd werd.

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-05 13:57

ikt

Wat gebeurt er toch? :+

(half) ingevuld en notificatie/banner weggeklikt, nu verschijnt er rechts in de sidebar nog steeds de banner of ik 'm wil invullen.

Als Tweakers weet dat ik 'm al heb ingevuld, waarom deze banner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05 15:20
Ik vul netjes de hele enquête in een op het eind krijg ik een error. Dus geen kans op de bol.com bij omdat ik mijn e-mailadres niet kon achterlaten. Ik zou bijna boze opzet vermoeden.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Ik heb wat terugkoppeling gekregen op jullie feedback. De vragenlijst wordt gehost door een externe partij en ik ben zelf niet betrokken bij dit onderzoek, dus ik ben in deze alleen een doorgeefluik ;)
  • Terugkeren in de vragenlijst: dit is niet mogelijk omdat antwoorden hier mogelijk door beïnvloed worden. Dat je vervolgens de vragenlijst niet meer kan voltooien is niet handig; zoals @F_J_K aangeeft is dat eventueel op te lossen door je cookies te verwijderen of de vragenlijst in een privévenster te openen.
  • Vragen over advertenties bij abonnement: dat is inderdaad geen logische routing, nemen we mee in het vervolg.
  • "Ik ben volledig eindverantwoordelijk voor het besluit" -> het gaat hier om zakelijke besluiten.
Tot slot: het invullen van de vragenlijst is niet gekoppeld aan je account. Op Tweakers kunnen we niet zien of je deze voltooid hebt, dus daarom zal de notificatie hiervan op bijv de frontpage zichtbaar blijven. De zogenaamde broadcast (de grote, blauwe notificatie) is inmiddels wel beëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
Beda kt @jelle. Voor de opheldering. Ik wil wel even reageren op de terug optie. Dit is in beide gevallen een probleem. Ik gaf een verkeerd antwoord waarbij het leek alsof ik een VR headset zou gaan kopen. Maar dat wilde ik helemaal niet. Met een terug optie had ik dat kunnen recht zetten waarbij ook nog eens gezorgd kon worden voor een correcte error handling. Maar nee, nu is er een antwoord beïnvloed wat een valse reflectie geeft op de aanschaf van VR headsets en omdat er geen error handling en een terug optie op zit is er ook een hele collectie aan niet-volledige enquêtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:31
In de survey loop ik vast bij de vraag: "Welk van deze cloudplatformen gebruik je in je werk?", hierbij mis ik de keuze, geen van alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

@FrankHe ik heb je post even hiernaartoe verplaatst ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:31
crisp schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:57:
@FrankHe ik heb je post even hiernaartoe verplaatst ;)
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-05 00:12
Ik heb dus meegedaan aan het onderzoek voor tweakers en vind het geen probleem om eens vaker mee te doen. Niet teveel, want moet ook nog wat werken enzo, dus instellingen op weinig gezet.

Resultaat van vandaag tot nu toe: 16 mails (!)

Ik verwacht van Tweakers toch wel een wat betere screening van hun partners.

Ik weet niet of ik hier de enige in ben, maar lijkt me van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
jelle. schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:45:
Ik heb wat terugkoppeling gekregen op jullie feedback. De vragenlijst wordt gehost door een externe partij en ik ben zelf niet betrokken bij dit onderzoek, dus ik ben in deze alleen een doorgeefluik ;)
M.a.w. "ja hoor, wij van Tweakers willen wel degelijk geassocieerd worden met dergelijk prutswerk"

OK... onverwacht maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Paultje3181 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 19:44:
Ik heb dus meegedaan aan het onderzoek voor tweakers en vind het geen probleem om eens vaker mee te doen. Niet teveel, want moet ook nog wat werken enzo, dus instellingen op weinig gezet.

Om welke enquête of partij gaat dit? Die van Panelinzicht over techaankopen?

[ Voor 76% gewijzigd door jelle. op 25-08-2022 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-05 00:12
Enquete
Deze enquete.

• jelle.

jelle.

Product Owner
Duidelijk, ik ga het doorgeven :) Ik heb je topic tevens even samengevoegd met dit topic om allle feedback centraal te houden.

• Wijnands

Ik ook maar afgaande op de reacties van tweakers tot dusver is dit nu hoe men met de bezoekers om gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:30

MsG

Forumzwerver

Ik was in de veronderstelling dat het ging om specifiek onderzoeken voor Tweakers, niet zozeer die partner in algemene zin. Helaas bleek ik het verkeerd te hebben, waardoor ik de bevestigingsmail ook nooit heb geopend. Had wel wat duidelijker gemogen in de vraagstelling.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1