+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Vervolgens de vraag welke (van de eerder geselecteerde) je daadwerkelijk gebruikt.
Waarom verplicht de 2e vraag er eentje aan te tikken zonder de optie 'geen' aan te bieden?
Ik ken ze bijna allemaal wel, maar gebruik er simpelweg geen professioneel.
Geen idee of e rest van het onderzoek ook zulke vragen bevat, verder dan dat was ik nog niet gekomen vanwege de verplichting.
[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 22-08-2022 09:38 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ook behoorlijk slechte vragen in de enquête en technisch dus slecht in elkaar gezet. Die ga ik dus niet meer invullen. En toekomstige enquêtes op Tweakers misschien ook niet, als ze zo suf in elkaar zitten.
- heb je een abonnement? Ja
- gebruik je een AdBlock voor Tweakers? Nee, heb immers een abonnement
- heel veel vragen over wat ik van de advertenties vind /facepalm
Soms ben ik bijna gelukkig
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Je kunt niet teruggaan van optie en als je de tab wegklikt, interpreteert die dat als compleet. Onhandig
Hier hetzelfde. Wel de data, geen kans op beloning. Niet echt netjes.ikt schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:23:
Aanvullende comment op dat onderzoek:
Je kunt niet teruggaan van optie en als je de tab wegklikt, interpreteert die dat als compleet. Onhandig
Thanks
Ik was bezig met de survey, wilde 1 stap terug.
Je begrijpt t al, dat kon niet en nu kan ik hem niet afmaken. Is er een mogelijkheid om dit alsnog te doen? Als ik de link open geeft hij aan dat ik hem al ingevuld heb
Ik hoor t wel
I am the great Cornholio!
Tevens heb ik dit topic verplaatst naar LA en samengevoegd met enkele andere topics hierover in GR en SB, aangezien zowel de redactie als onze developers niet over dit onderzoek gaan
Ik heb ook een abonnement, maar heb de advertenties wel aan staan.asaki schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:08:
Ja, wel wat vreemde vragen en vervolg vragen.
- heb je een abonnement? Ja
- gebruik je een AdBlock voor Tweakers? Nee, heb immers een abonnement
- heel veel vragen over wat ik van de advertenties vind /facepalm
@jelle.
Ik mis een voortgangsbalk, ik mis een terugknop. Nu ben ik uit de enquete gegooid en als ik de link weer gebruik is het reeds afgerond, wat niet zo is.
Waarom gaan jullie terug in de tijd waarin dit soort klachten ook al zijn aangekaart?
[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 22-08-2022 17:33 ]
Klopt de aanhef wel? Het overgrote deel van de vragen heeft niets met B2B te maken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Als je op een iPhone het onderzoek in wilt vullen dan gaat het met de dropdownmenus niet goed.
Als je scrollt naar (bijvoorbeeld) je leeftijd dan selecteert hij het getal waar je op stil komt te staan en gaat hij gelijk door (je hoeft niet op ‘volgende’ ofzo te drukken). Hierdoor is de juiste leeftijd invullen nogal een gok.
Die gegevens zullen dus niet betrouwbaar zijn.
Daarnaast kan je als je dan terug wilt door in de browser op vorige te klikken niet terug en krijg je de melding dat je het onderzoek al ingevuld hebt. Opnieuw het onderzoek aanklikken geeft dezelfde melding.
Van mij hebben jullie als nuttige input dus alleen een foutieve leeftijd en verder niets 😅
Misschien moeten jullie 's overleg hebben of Tweakers wel op deze manier geld wil verdienen. Dit is prutswerk waar je toch niet mee geassocieerd wil worden?jelle. schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:24:
Bedankt voor de feedback. Ik heb het doorgezet naar degene die hierover gaat.
Tevens heb ik dit topic verplaatst naar LA en samengevoegd met enkele andere topics hierover in GR en SB, aangezien zowel de redactie als onze developers niet over dit onderzoek gaan
39
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
(half) ingevuld en notificatie/banner weggeklikt, nu verschijnt er rechts in de sidebar nog steeds de banner of ik 'm wil invullen.
Als Tweakers weet dat ik 'm al heb ingevuld, waarom deze banner?
http://serve.infoteur.nl
- Terugkeren in de vragenlijst: dit is niet mogelijk omdat antwoorden hier mogelijk door beïnvloed worden. Dat je vervolgens de vragenlijst niet meer kan voltooien is niet handig; zoals @F_J_K aangeeft is dat eventueel op te lossen door je cookies te verwijderen of de vragenlijst in een privévenster te openen.
- Vragen over advertenties bij abonnement: dat is inderdaad geen logische routing, nemen we mee in het vervolg.
- "Ik ben volledig eindverantwoordelijk voor het besluit" -> het gaat hier om zakelijke besluiten.
Intentionally left blank
Top!crisp schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:57:
@FrankHe ik heb je post even hiernaartoe verplaatst
Resultaat van vandaag tot nu toe: 16 mails (!)
Ik verwacht van Tweakers toch wel een wat betere screening van hun partners.
Ik weet niet of ik hier de enige in ben, maar lijkt me van niet.
M.a.w. "ja hoor, wij van Tweakers willen wel degelijk geassocieerd worden met dergelijk prutswerk"jelle. schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:45:
Ik heb wat terugkoppeling gekregen op jullie feedback. De vragenlijst wordt gehost door een externe partij en ik ben zelf niet betrokken bij dit onderzoek, dus ik ben in deze alleen een doorgeefluik
OK... onverwacht maar goed...
Om welke enquête of partij gaat dit? Die van Panelinzicht over techaankopen?Paultje3181 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 19:44:
Ik heb dus meegedaan aan het onderzoek voor tweakers en vind het geen probleem om eens vaker mee te doen. Niet teveel, want moet ook nog wat werken enzo, dus instellingen op weinig gezet.
[ Voor 76% gewijzigd door jelle. op 25-08-2022 09:39 ]
Duidelijk, ik ga het doorgeven
Ik ook maar afgaande op de reacties van tweakers tot dusver is dit nu hoe men met de bezoekers om gaat.Paultje3181 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 19:44:
Ik was in de veronderstelling dat het ging om specifiek onderzoeken voor Tweakers, niet zozeer die partner in algemene zin. Helaas bleek ik het verkeerd te hebben, waardoor ik de bevestigingsmail ook nooit heb geopend. Had wel wat duidelijker gemogen in de vraagstelling.Paultje3181 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 19:44:
Ik heb dus meegedaan aan het onderzoek voor tweakers en vind het geen probleem om eens vaker mee te doen. Niet teveel, want moet ook nog wat werken enzo, dus instellingen op weinig gezet.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn