Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 800€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Corsair kast met XFX 550W voeding
500gb SSD + 500gb 7200
samsung S24R358FHU monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet merk gebonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil zoveel mogelijk games vloeiend/high res. spelen waar mogelijk voor dit bedrag.
Ga je overklokken?
Nee!
Wat verwacht je van ons?
Mijn oude systeem is over datum, behalve de bovenstaande onderdelen die ik meeneem.
Ik hoop ze eerst te kunnen gebruiken tot ik ze echt MOET vernieuwen, dat zou financieel handiger zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij zeggen of dit wenslijstje ietwat in balans is/werkt met elkaar.
En of dit systeem mij weer een tijdje op weg helpt, en eventuele toekomstige vernieuwingen zoals een videokaart upgrade mogelijk is met dit moederbord/proc.
Gamen!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 800€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Corsair kast met XFX 550W voeding
500gb SSD + 500gb 7200
samsung S24R358FHU monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 213,48 | € 213,48 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6600 Challenger D 8GB | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 62,84 | € 62,84 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX650M (2021) | € 64,90 | € 64,90 |
| Totaal | € 779,22 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet merk gebonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil zoveel mogelijk games vloeiend/high res. spelen waar mogelijk voor dit bedrag.
Ga je overklokken?
Nee!
Wat verwacht je van ons?
Mijn oude systeem is over datum, behalve de bovenstaande onderdelen die ik meeneem.
Ik hoop ze eerst te kunnen gebruiken tot ik ze echt MOET vernieuwen, dat zou financieel handiger zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij zeggen of dit wenslijstje ietwat in balans is/werkt met elkaar.
En of dit systeem mij weer een tijdje op weg helpt, en eventuele toekomstige vernieuwingen zoals een videokaart upgrade mogelijk is met dit moederbord/proc.
[ Voor 9% gewijzigd door Erikoman op 22-08-2022 01:10 ]