Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p resolutie (Nog een scherm nodig tot max 400 euro dus enig advies zou top zijn!)
Belangrijkste games voor mij zijn veelal RTS games (Total war games/building sims) en zou met dit systeem heel graag GTA6 op 1440p in Ultra willen spelen op minimaal 70 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor het systeem (exclusief monitor) wil ik maximaal 2100 +/- uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks! Ik begin vanaf 0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het belangrijkste is dat ik nu een systeem neerzet die ik over een jaartje of 3 a 4 jaar nog een keer kan upgraden met een andere videokaart. Voor de rest hoop ik uit te komen op een systeem wat niet gloeiend heet wordt en wat redelijk geluidsvriendelijk is (helemaal 100% stil hoeft niet)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Wel lang getwijfeld tussen een 5800x of deze Intel i5 12600k.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben benieuwd naar de CPU prestaties bij bijvoorbeeld de nieuwe Total War Warhammer 3. Deze games draaien vaak nog steeds maar op 1 core waardoor ik merk dat Single core prestaties wel belangrijk zijn.
Voor de rest is GTA6 de eerst volgende game die ik echt heel graag strak zou willen spelen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zou heel graag willen weten of ik zo aan alles heb gedacht? Zijn er dingen die ik over het hoofd heb gezien? Is deze voeding juist en werken alle losse componenten goed met elkaar of heb ik ergens iets toegevoegd wat niet compatible is?
Ik hoor het heel graag!
Alvast enorm bedankt iedereen!
Gamen op 1440p resolutie (Nog een scherm nodig tot max 400 euro dus enig advies zou top zijn!)
Belangrijkste games voor mij zijn veelal RTS games (Total war games/building sims) en zou met dit systeem heel graag GTA6 op 1440p in Ultra willen spelen op minimaal 70 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor het systeem (exclusief monitor) wil ik maximaal 2100 +/- uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks! Ik begin vanaf 0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het belangrijkste is dat ik nu een systeem neerzet die ik over een jaartje of 3 a 4 jaar nog een keer kan upgraden met een andere videokaart. Voor de rest hoop ik uit te komen op een systeem wat niet gloeiend heet wordt en wat redelijk geluidsvriendelijk is (helemaal 100% stil hoeft niet)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Wel lang getwijfeld tussen een 5800x of deze Intel i5 12600k.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben benieuwd naar de CPU prestaties bij bijvoorbeeld de nieuwe Total War Warhammer 3. Deze games draaien vaak nog steeds maar op 1 core waardoor ik merk dat Single core prestaties wel belangrijk zijn.
Voor de rest is GTA6 de eerst volgende game die ik echt heel graag strak zou willen spelen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zou heel graag willen weten of ik zo aan alles heb gedacht? Zijn er dingen die ik over het hoofd heb gezien? Is deze voeding juist en werken alle losse componenten goed met elkaar of heb ik ergens iets toegevoegd wat niet compatible is?
Ik hoor het heel graag!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 324,26 | € 324,26 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B660-Plus WiFi D4 | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC Edition 12GB GDDR6X with LHR | € 929,- | € 929,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Tempered Glass Zwart | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 106,66 | € 106,66 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V850 Gold - V2 | € 112,80 | € 112,80 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 199,- | € 199,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.116,42 | ||