Asus 7100 deluxe combo vraagje

Pagina: 1
Acties:

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Is het ook mogelijk om met deze kaart teletekst te ontvangen, en o ja die prijzen onder de 500 gulden zijn dat de prijzen van de kaart met alles erbij, dus software, adapters, en bril?( dus geen OEM crap)

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

Nee, jammer genoeg geen Teletekst. Ik heb de mijne gekocht bij Mycom voor 480,- en daar zat alles bij, inclusief de 3D-bril, al heb ik daar nog niets mee gedaan.

Ik ben tamelijk ontevreden met de software (AsusLIVE) en vind ook nergens een mogelijkheid om bijv. Canal+ te decoden. Jammer..

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Wat is dat dan voor programma AsusLIVE

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:09
AsusLive moet je NIET gebruiken!!!!

Download de nieuwste versie van Asus Digital VCR en je hebt een perfecte programma om TV te kijken, PC als video en oude videobanden te rippen.

Regards,

ChiMan

Verwijderd

Ik heb een Asus 7100 Deluxe Combo en gebruik de laatste beta versies van live en vcr.

Wel Asus live lijkt beter aangezien je gehele zendertabel van UPC als ascii via een tooltje van http://www.gentlegiant.nl kun inkloppen waarna deze hem 'converteert' en naar Asus live stuurt. Dan heb ik alle zenders perfect op een rijtje met haarscherp beeld, maar geen geluid! en deze zijn ook niet fine te tunen , baat niet ,alleen ruis!. In zowel VCR als Asus live doet autoscan netjes 15 min een scan en vindt zo'n 45 kanalen maar deelt ze niet in, hoogstens 12 voegt hij toe. Van de zenders die ik werkend had b.v. TMF had ik geen stereo geluid wat wel zou moeten werken. Is dit iemand gelukt stereo geluid?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:23 schreef Dutchhgt het volgende:
Nee, jammer genoeg geen Teletekst. Ik heb de mijne gekocht bij Mycom voor 480,- en daar zat alles bij, inclusief de 3D-bril, al heb ik daar nog niets mee gedaan.

Ik ben tamelijk ontevreden met de software (AsusLIVE) en vind ook nergens een mogelijkheid om bijv. Canal+ te decoden. Jammer..
je kan er wel canal+ mee decoderen
heb er eens een programma voor gezien

Verwijderd

standaard doet de Asus 7100 Deluxe Combo geen teletekst, maar volgens de software op http://www.ab.ru/~lookin/ doet iet het wel! :+ Overigens nog veel meer tv software voor diversen Asus G-Force kaarten. Ben nog maar net achter die link dus heb nog geen resultaat. Hou me aanbevolen voor tips etc!
Pagina: 1