Is het mogelijk om bijvoorbeeld met 4 goten, een rij van 3 x 2 O-W landscape panelen naar de dakrand te schuiven wanneer alleen de eerste 3 panelen zijn bevestigd?
Ik zie het nl. niet zitten aan de NW zijde de panelen vast te schroeven, gevaarlijke hoogte 11m en smalle rand (30 cm).
/f/image/dSspbSQSXPNfsTtyaHt7qaDG.png?f=fotoalbum_large)
Mijn gedachte was als volgt: als ik dit rijtje in 4 goten kan zetten, kan ik na het vastmonteren van de 3 NW panelen dit rijtje naar de dakrand schuiven (in 4 goten), en dan de goten eronderuit halen.
Het gaat me vooral om het vastzetten van de klem wat volgens mij niet lukt vanaf de hoge basis, daarvoor moet je echt aan de lage kant kunnen werken.
/f/image/OCa7H8sVNbuRmtxo9aiuvh4F.png?f=fotoalbum_large)
Ideeen?
Ik zie het nl. niet zitten aan de NW zijde de panelen vast te schroeven, gevaarlijke hoogte 11m en smalle rand (30 cm).
/f/image/dSspbSQSXPNfsTtyaHt7qaDG.png?f=fotoalbum_large)
Mijn gedachte was als volgt: als ik dit rijtje in 4 goten kan zetten, kan ik na het vastmonteren van de 3 NW panelen dit rijtje naar de dakrand schuiven (in 4 goten), en dan de goten eronderuit halen.
Het gaat me vooral om het vastzetten van de klem wat volgens mij niet lukt vanaf de hoge basis, daarvoor moet je echt aan de lage kant kunnen werken.
/f/image/OCa7H8sVNbuRmtxo9aiuvh4F.png?f=fotoalbum_large)
Ideeen?
[ Voor 33% gewijzigd door likewise op 21-08-2022 16:22 ]