Toon posts:

CD-rom gaat automatisch open

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Steeds als ik mijn PC opstart gaat mijn CD-rom open. Het is de enigste apparaat die op de kabel hangt. Maar daar heeft het niets mee te maken, want als ik mijn PC opstart en die kabel is niet ingestoken, dan opent de CD-rom ook.
CD-rom is nu master, maar ik heb het ook al geprobeerd als slave. Dat had ook geen resultaat.
Iemand enige idee om dit te verhelpen?

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 14:30 schreef Tofke_H het volgende:
Steeds als ik mijn PC opstart gaat mijn CD-rom open. Het is de enigste apparaat die op de kabel hangt. Maar daar heeft het niets mee te maken, want als ik mijn PC opstart en die kabel is niet ingestoken, dan opent de CD-rom ook.
CD-rom is nu master, maar ik heb het ook al geprobeerd als slave. Dat had ook geen resultaat.
Iemand enige idee om dit te verhelpen?
waneer gaat ie open? Als windows aan het opstarten is als windows opgestart is, of tijdens de bios init al?

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-04 10:30

@r!k

It is I, Leclerq

Wat vor speler is, ik heb er met mijn creative 1241e dvd speler ook wel eens last van

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 14:31 schreef KixAss456 het volgende:

[..]

waneer gaat ie open? Als windows aan het opstarten is als windows opgestart is, of tijdens de bios init al?
Bij de Memory-test al, dus jou derde mogelijkheid..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 14:34 schreef ErikH het volgende:
Wat vor speler is, ik heb er met mijn creative 1241e dvd speler ook wel eens last van
CD-Rom van Acer

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-04 18:34
ik denk dat het iemand is die met sub7 loopt te klieren whuhuhu LOL!!!
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

kan niet als het nog tijdens de bios init gebeurt
daarvoor moet je modem of netwerkkaart werken en jij een inet verbinding hebben.

Akita

Verwijderd

Als ie opent als de IDE kabel er niet in zit ligt het dus aan de speler zelf, daar is volgens mij niet veel aan te doen.

• 9nevermind9
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
heb je er net misschien nieuw geheugen bij in gedaan toen ik er nieuw geheugen bijin had gedaan had ik dat ook (nu ben ik dus 32 mb geheugen kwijt (snik) )

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:52

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 27 augustus 2001 14:51 schreef Morph666 het volgende:
ik denk dat het iemand is die met sub7 loopt te klieren whuhuhu LOL!!!
[Laat dat voortaan met die smilies :(]
En sub7 werkt dus nog lang niet tijdens het booten, dat werkt pas zodra je in windows zit en de client is geladen.

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04 16:17

Martijn02

/* No Comment */

Op maandag 27 augustus 2001 15:43 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

En sub7 werkt dus nog lang niet tijdens het booten, dat werkt pas zodra je in windows zit en de client is geladen.
Dat jullie hier serieus op ingaan |:(

Nee het zit in je cdromspeler, als hij het ook zonder kabel doet kan het volgens mij niks met je ram te maken hebben, er is nl geen verbinding tussen je geheugen en je cd. Het zit gewoon in de speler, als hij stroom krijgt gaat het laatje open.

(Zit je knopje niet vast ?)

Verwijderd

Topicstarter
Sub7 of welk ander programma dan ook, is onmogelijk, want die PC staat regelmatig niet in een netwerk en dan heeft die dat nog. En geen netwerk , is geen internet ;) Het is maw niet op deze PC maar op mijn back-up PC.

Er zit 160Mb Ram in, en die zitten er al langer in dan die CD-rom speler. En die hebben samen gewerkt.

Knopje zit bij mijn weten niet vast, maar ik ga er zodadelijk nog eens speciaal naar kijken.
Pagina: 1