Toon posts:

DMX Fire 1024 + Minidisc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Terratec DMX Xfire 1024, ik had op school gehoord dat je
via de digital out, muziek (Mp3) op een portable minidisc kan zetten, kan dat
en zo ja hoe dan, moet je daarvoor een speciale minidisc hebben, en wat voor software
heb je daarvoor nodig.

Alvast bedankt.

Verwijderd

wat je nodig hebt zijn:
-je verstand
-optische kabel (meestal bij je minidisc, althans ik wel)
-minidisc met optische-in

1. settings van je terratec: digital ouput op stereo mix
2. kabeltje inpluggen in je pc en minidisc
3. gewoon een mp3 laten afspelen, in winamp bijv
4. opnemen en klaar

Verwijderd

Topicstarter
Had het vorig bericht niet goed gelezen

Verwijderd

creative heeft een leuk proggie voor de sblive platinum waarmee automatishc de tracks worden gescheiden. Ik weet niet of er meer van dit soort shit verkrijgbaar is maar het werkt makkelijk!.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand net zo een programma wat ik voor mijn geluidskaart kan gebruiken?

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Op maandag 27 augustus 2001 16:16 schreef neographikal het volgende:
creative heeft een leuk proggie voor de sblive platinum waarmee automatishc de tracks worden gescheiden. Ik weet niet of er meer van dit soort shit verkrijgbaar is maar het werkt makkelijk!.
WHOOOOOWWW!! Werkt dat ook bij de X-fire denk je? En waar vind ik dat?? Een helehoop tweakers balen van het feit dat er geen T-marks ontstaan.. dus please help...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 28 augustus 2001 09:34 schreef Skate2000 het volgende:

[..]

WHOOOOOWWW!! Werkt dat ook bij de X-fire denk je? En waar vind ik dat?? Een helehoop tweakers balen van het feit dat er geen T-marks ontstaan.. dus please help...
bij mij werkt gewoon die 2seconde plugin (kan je instellen hoeveel sec je pauze wil maar 2 seconden is genoeg voor een MD om te laten weten dat het een nieuwe track betrefd)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
ja, maar dat werkt dus niet overal, omdat er soms precies 0,00 volume moet zijn, en dat is dus niet altijd het geval.

Er zou een soort prog moeten zijn die het lampje even uit/aan zet.. voor een nieuwe track. :)

Verwijderd

ik heb hier een iso liggen van de sb live 5.1 platinum cd waar ie opstaat.....maar ehhhh dies wel erug groot(weet btw niet of dit illegale shit is, dit is toch ook van de site af te trekken :? )

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Op dinsdag 28 augustus 2001 13:18 schreef Skate2000 het volgende:
ja, maar dat werkt dus niet overal, omdat er soms precies 0,00 volume moet zijn, en dat is dus niet altijd het geval.
Als je het digitaal doet is er dus 0,0 volume. Dat komt omdat er geen ruis of wat dan ook is. Stil met digitaal is stil

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Ik denk dat je mijn topic ook ff moet bekijken.
Als je geprobeerd hebt die dig out te laten werken kun je me misschien ff melden hoe het ging.
[topic=212572/1/25]

Verwijderd

hoe stel je in dat een proggie ff zn bek docht moet houden, bv winamp. Welk proggie is hiervoor het beste?
Pagina: 1