Toon posts:

Nieuwe cd-rom speler.. Tips?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai

Mijn cd-rom speler is zojuist overleden.. Heb er al een tijdje problemen mee gahad, maar nu is het echt gedaan met 'm (hij leest niks meer, schoonmaken heeft geen nut).

maar nu komt de hamvraag, Welke cd-rom speler kopen wij vandaag? 8-)

Ik zit er niet zo mee.. die dingen kosten allemaal zo rond de 100 piek dus zo duur is het nou ook weer niet, en zo heb je ook weer wat nieuws in je pc :)

Iemand enig idee, persoonlijke ervaringen?

Het moet zoiezo een IDE cd-rom speler zijn, Verder maakt het niet veel uit.. als ie het maar goed doet.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

koop gewoon een Pioneer DVd speler voor rond de 160-200 lekkere acces time is wel koel

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil geen DVD..tenminste, nog niet.

Het moet gewoon een IDE cd-rom speler zijn.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:48

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik heb zelf een Aopen 52x sinds 3 maanden,
geen problemen,
d'r zijn mensen met een Aopen waar cd's in ontploft zijn, maar bij mij nog niet,

koop iig GEEN creative...

¯\_(ツ)_/¯

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
als je nog geen DVD speler hebt, is dit natuurlijk wel het beste moment om die te pakken, die lezen ook cdroms (d0h)

Geen A-Open trouwens ;) (denk dat uitleg overbodig is)

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

tja, kon die Aopen overkopen van vriend die DVD ging kopen.
50 piek...leuke prijs aangezien mijn cyberdrive 48x aan gort was

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Koop een 52x LG CD-ROM speler worden veel verkocht. Hij kost 89,- en doet het perfect.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04 16:21
Heb inmiddels de AOPen 52x nu al een dik jaar en nog geen problemen mee gehad.. alleen de accesspeed is wat trager... maar merken doe ik het verschil met mijn nog oudere 24x speed niet...

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

SJA, als het allemaal niet veel uitmaakt, en dat ie het alleen moet doen......Waarom wil je dan weten welke je moet kopen?? |:(

Verwijderd

Topicstarter
je hebt verkeerd gelezen.. Hij moet het GOED doen... En sommige doen dat dus niet. vandaar dat ik het even vraag.. duh.

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

tja...cd-rom spelers kosten idd niet bepaald een rib uit je lijf...maar die creative van mij was echt een totale ramp.
herrie, traag, en gevaarlijk: kwas een avi van cd naar HDD aan het copieren (cd van phillips) op een gegeven moment knalt die lade d'r uit en vliegen er stukken cd om mijn oren....!

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 14:39 schreef beschuitfluiter het volgende:
tja...cd-rom spelers kosten idd niet bepaald een rib uit je lijf...maar die creative van mij was echt een totale ramp.
herrie, traag, en gevaarlijk: kwas een avi van cd naar HDD aan het copieren (cd van phillips) op een gegeven moment knalt die lade d'r uit en vliegen er stukken cd om mijn oren....!
ja joh! echt?

zoeen wil ik er dus echt niet in hebben hoor!

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

ik zou een lite-on kopen die zijn de beste (vind ik)

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Door Techwarrior - maandag 27 augustus 2001 14:40ja joh! echt?
zoeen wil ik er dus echt niet in hebben hoor!
jup!
daarna terug naar paradigit, kreeg ik een cyberdrive mee, die was na een maandje al dood, weer een cyberdrive en die hield het een maand of 2 vol, nu dus een Aopen....
kheb volges mij een CD-rom vloek...maar na deze koop ik denk ik plextor/lite-on

¯\_(ツ)_/¯

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 16:55
Ik zou voor een Asus 40X gaan. Ik wil nooit een ander meer, de meest verotte cd's leest ie nog, en dan ook nog op topsnelheid!
Hij leest trouwens alle cd's automatisch op topsnelheid en houd die snelheid ook vast. Hij gaat niet tijdens het installen van bijv. een game van snelheid veranderen. Iets dat ik veel cd-roms zie doen...
Pagina: 1