In één maand tijd is al 2x onterecht het geluid van zelf gemaakte filmpjes beperkt door Facebook omdat ze menen dat er beschermde muziek in voorkomt. Dat is echter onmogelijk:
- Het ene filmpje is een opname in een Praagse museumtram. Geluid bestaat uit tram-geluid en pratende mensen
Niemand die ik muziek hoor draaien, ook niet als ik het terug luister op hoog volume.
- In het andere filmpje spreek ik een paar zinnen terwijl ik voor het eerst slijm maak
Geen achtergrondmuziek en ook geen buren die op dat moment een feestje gaven.
Hoe kan er nu muziek gedetecteerd worden als het er niet is?!
Ik kan me niet voorstellen dat tram-herrie of een praatje op een bestaand muzieknummer lijkt
Je lijkt ook nergens "bezwaar te kunnen maken" ertegen zodat er een echt mens naar gaat kijken
Er staat zelfs bij hoeveel secondes muziek ze menen gedetecteerd te hebben, maar niet in welk stukje...

Hoe kan ik gaan voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt, behalve helemaal geen filmpjes meer plaatsen of alle geluid weg te halen?
- Het ene filmpje is een opname in een Praagse museumtram. Geluid bestaat uit tram-geluid en pratende mensen

- In het andere filmpje spreek ik een paar zinnen terwijl ik voor het eerst slijm maak

Hoe kan er nu muziek gedetecteerd worden als het er niet is?!

Er staat zelfs bij hoeveel secondes muziek ze menen gedetecteerd te hebben, maar niet in welk stukje...

Hoe kan ik gaan voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt, behalve helemaal geen filmpjes meer plaatsen of alle geluid weg te halen?