Beste mensen, ik heb een tijdje geleden voor veel te veel geld een OMEN 30L Desktop GT13-1635nd gekocht (want geen losse GPU's en zo). Nu wordt ik toch wel een beetje tierelier van het lawaai dat dat ding produceert. Ik hoop dat een betere fan op de liquid cooling wat irritatie weg kan nemen (want volgens mij is dat de voornaamste boosdoener). Kunnen jullie mij een goed alternatief aanraden? Veel ruimte is er namelijk niet in de 30L kast.
Ik zoek een?
Een stiller alternatief voor de standaard fan op de liquid cooling unit. Dat hij ook beter koelt is natuurlijk mooi meegenomen, maar geluid is de belangrijkste factor
Wat is je budget?
Lets not go overboard, maar ik gaf voor m'n vorige bakken altijd wel wat extra geld uit voor een stillere koeling dus ik sta open voor opties.
Systeem en gebruik
OMEN 30L Desktop GT13-1635nd met RTX 3080 - Probleem speelt met name bij games als ARK, NMS, DRG etc
Ik zoek een?
Een stiller alternatief voor de standaard fan op de liquid cooling unit. Dat hij ook beter koelt is natuurlijk mooi meegenomen, maar geluid is de belangrijkste factor
Wat is je budget?
Lets not go overboard, maar ik gaf voor m'n vorige bakken altijd wel wat extra geld uit voor een stillere koeling dus ik sta open voor opties.
Systeem en gebruik
OMEN 30L Desktop GT13-1635nd met RTX 3080 - Probleem speelt met name bij games als ARK, NMS, DRG etc