Gezocht ; mini versterker, dual speakersets

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:22
Ik zoek een?
Mini-versterker, hoeft enkel een chromecast audio op, maar ik moet er 2 sets speakers op kunnen aansluiten die afzonderlijk afspelen, dus A/B

Wat is je budget?
100 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ding komt in mijn schuur te staan ipv mijn grote Onkyo versterker waarbij ik speakers in de schuur heb en buiten heb en afhankeleijk van waar ik bezig ben staan die set speeakers aan. Er komt enkel een chromecast audio op.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu in een tuinhuisje een fosi staan, maar daar kan maar 1 set speakers op.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook nog eisen over het bereiken van een bepaalde SPL? Wat voor luidsprekers? Ben er vrij zeker van dat je met dit budget niets gaat vinden. Mijn suggestie zou een tweedehands PA versterker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:10:
Heb je ook nog eisen over het bereiken van een bepaalde SPL? Wat voor luidsprekers? Ben er vrij zeker van dat je met dit budget niets gaat vinden. Mijn suggestie zou een tweedehands PA versterker zijn.
gezien het feit dat ik voor een enkele set speakers zoiets heb gevonden, maar dan voor ong 50 euro, gaat het me zeker lukken voor 100. Ik heb in mijn keuken een Renkforce staan, was ook maar 60 euro. Maar ook deze kan jammer genoeg maar 1 set speakers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 14:26:
[...]

gezien het feit dat ik voor een enkele set speakers zoiets heb gevonden, maar dan voor ong 50 euro, gaat het me zeker lukken voor 100. Ik heb in mijn keuken een Renkforce staan, was ook maar 60 euro. Maar ook deze kan jammer genoeg maar 1 set speakers hebben.
Ok, je hebt dus nul eisen los van 2x2 afzonderlijke output en dat het klein moet zijn?

Zelfs rommel zoals Dynavox kost al meer dan dat:
https://www.bol.com/nl/nl...ZAQA_0_19.31.ProductTitle

Ik zou zeggen scoor een 4 kanaals PA versterker op Marktplaats en duw die ergens netjes in een rack. Daar zijn veel meer versterkers te vinden met 4 kanalen aan output.

Misschien is dat wat:
https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=5N3EGu9HMSEx

Importkosten komen er nog wel bij natuurlijk.

Edit:

Nevermind, dit is de oplossing:
https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=18Lr5rIDttQi

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2022 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Als ik pa pak kan ik net zo goed mijn ;nkyo laten staan.

Enbthnx voor de ali link

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Je kan ook een enkele versterker pakken en er een luidsprekerschakelaar achter zetten.
Dat kan zo'n speciaal fancy ding zijn, maar een dubbele wisselschakelaar voor het lichtnet werkt ook prima.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
JukeboxBill schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 15:47:
Je kan ook een enkele versterker pakken en er een luidsprekerschakelaar achter zetten.
Dat kan zo'n speciaal fancy ding zijn, maar een dubbele wisselschakelaar voor het lichtnet werkt ook prima.
Dan hoef ik geen nieuwe versterker te kopen. Slim idee.. Thnx
Pagina: 1