Is er een ftp programma waarmee ik met een ftp verbind en dat hij dan meerdere bestanden tegelijk kan downloaden ?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik draai cuteftpOp maandag 27 augustus 2001 14:19 schreef pven het volgende:
CuteFTP
(Is volgens mij ShareWare)
edit:
D*mn! Dat zal een paar secs hebben gescheelds![]()
Ik zie pro staan, ff proberen en registreren 
Thanx voor de snelle replies.
Thanx voor de snelle replies.
Bevestiging:
Kep er zelf geen ervaring mee hoor...CuteFTP Pro is a business-class file-transfer application that provides major enhancements to the file-transfer process with a set of advanced features, including support for secure connections using SSH2, SSL, and S/Key password encryption; simultaneous transfers; and multipart transfers.
Nou zo lekker is cuteftp pro ook weer niet
Hij download tot 99% en dan krijg je de keuze tussen skip en overwrite maar de resume is grijs 
Ik heb cuteftp standaard maar weer aangezet, duurt alleen zo lang
.
Ik heb cuteftp standaard maar weer aangezet, duurt alleen zo lang
Vind ik ookOp maandag 27 augustus 2001 15:59 schreef Zap het volgende:
[..]
I agree
en is nog freeware ook!!!
Jup, ik download op dit moment meerdere files met LeechFTP.Op maandag 27 augustus 2001 15:57 schreef kieskes het volgende:
Leech FTP roelt
SmartFTP is trouwens ook goed.
Download Accelerator Pro
kan je van ftp's downen, niet browsen alleen.
Wel vaak snellere download...
kan je van ftp's downen, niet browsen alleen.
Wel vaak snellere download...
Ik zit net te denken, dat kan ELKE client toch gewoon
Getright werkt hier ook prima mee, als je eenmaal alle bestanden geselecteerd heb, dan zet je de boel daarna op downloaden. Dit heeft als voordeel dat al je mogelijke logins aan het downen zijn. Bijv leech ftp laat 1 login openstaan voor het browsen.
Fakir
Fakir
Verwijderd
flashget schijnt wel goed te zijn, ik zelf het nog niet geprobeerd.
Dat ga ik morgen maar eens doen.
Verwijderd
Uitstekende keus meneerOp maandag 27 augustus 2001 23:14 schreef insoft het volgende:
flashget schijnt wel goed te zijn, ik zelf het nog niet geprobeerd.
Verwijderd
Idd, maar waarschijnlijk bedoeld de topicstarter met meerdere threads :?:?Op maandag 27 augustus 2001 23:02 schreef IceStorm het volgende:
Ik zit net te denken, dat kan ELKE client toch gewoon
BTW: Ik gebruik zelf FlashFXP en SmartFTP (DUH, sommige servers kom je ook alleen IN met die progjes
FerryHeibrink: Als de server geen resume functie heeft, zal die ook niet in het keuze rijtje staan hè
Meerdere files tegelijk uploaden is al zelden nuttig laat staan met meerdere threads. Ik bedoel, ik kan me maar weinig mensen voorstellen die genoeg upload hebben om met meerdere threads te uploadenOp dinsdag 28 augustus 2001 09:15 schreef FlameHeaD het volgende:
Idd, maar waarschijnlijk bedoeld de topicstarter met meerdere threads :?:?
Verwijderd
LeechFTP roeleert
Kun je zelf instellen hoeveel threads je wil openen
Hoeveel bestandjes je dus tegelijk wilt downloaden
Werkt alleen niet als de FTP server maar 1 connectie per ip adres toestaat.
Kun je zelf instellen hoeveel threads je wil openen
Hoeveel bestandjes je dus tegelijk wilt downloaden
Werkt alleen niet als de FTP server maar 1 connectie per ip adres toestaat.
De server moet het natuurlijk wel ondersteunenOp maandag 27 augustus 2001 15:36 schreef FerryHeibrink het volgende:
Nou zo lekker is cuteftp pro ook weer nietHij download tot 99% en dan krijg je de keuze tussen skip en overwrite maar de resume is grijs
No production networks were harmed during this posting
Pagina: 1