Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik herinner me iets met hoek van inval is hoek van uitval tijdens natuurkunde
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Een Sony A90J staat in principe bijna plat op zijn ondergrond en dus zal je lichtreflecties gaan zien in het meubel. In hoeverre je dat storend vindt is aan jouw. De bovenkant kan mijn meubel is van (wit) glas en mijn TV hangt er 10 cm boven. Ik heb vanaf de zitplek nog nooit last gehad van reflecties.MrVegeta schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:39:
Daar heb je allemaal gelijk in. De TV staat in het midden van de meubel ~50 cm diep. Misschien dan toch maar niet voor de hoogglans gaan.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Thanks. Het idee is dat er later wel een soundbar voor komt te staan dus dan zal het vast wel goedkomen.Major_ton schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:08:
[...]
Een Sony A90J staat in principe bijna plat op zijn ondergrond en dus zal je lichtreflecties gaan zien in het meubel. In hoeverre je dat storend vindt is aan jouw. De bovenkant kan mijn meubel is van (wit) glas en mijn TV hangt er 10 cm boven. Ik heb vanaf de zitplek nog nooit last gehad van reflecties.
In de hoogste stand van de A90J heb je "maar" 7cm van ondergrond tot scherm. Zou zonde zijn als de soundbar er teveel voor valt.MrVegeta schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:16:
[...]
Thanks. Het idee is dat er later wel een soundbar voor komt te staan dus dan zal het vast wel goedkomen.
Allicht even meten = weten
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Bezig je toevallig een A90J? Ben wel benieuwd naar hoe diep/lang de pootjes zijn, dan weet ik ook even of het tv-meubel diep genoeg is.MAX3400 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:21:
[...]
In de hoogste stand van de A90J heb je "maar" 7cm van ondergrond tot scherm. Zou zonde zijn als de soundbar er teveel voor valt.
Allicht even meten = weten
Ik zag dat https://www.sony.nl/elect...90j-series/specifications mooie specs heeft staan; als ik doorreken zijn de pootjes (diepte) 276mm.MrVegeta schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:40:
[...]
Bezig je toevallig een A90J? Ben wel benieuwd naar hoe diep/lang de pootjes zijn, dan weet ik ook even of het tv-meubel diep genoeg is.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof