Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Misschien een gekke vraag, maar ik overweeg de 65A90J aan te schaffen en daar moet een nieuw tv meubel bij. Mijn oog is gevallen op een grijze hoogglans type. Ik was erg benieuwd of de reflectie van de tv, die er op staat, ook te zien zou zijn op de tafel of dat er wellicht andere dingen zijn om rekening mee te houden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 16:14
Als het hoogglans is ga je waarschijnlijk wel iets van reflectie zien. Hoeveel reflectie ligt er vooral aan hoe hoog je de tv boven het meubel gaat hangen en hoe diep het meubel is. Ook heeft het te maken met hoe ver je van de tv af zit en hoe hoog je kijkpositie is.

Ik herinner me iets met hoek van inval is hoek van uitval tijdens natuurkunde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Daar heb je allemaal gelijk in. De TV staat in het midden van de meubel ~50 cm diep. Misschien dan toch maar niet voor de hoogglans gaan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:09

Major_ton

Shoot!

MrVegeta schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:39:
Daar heb je allemaal gelijk in. De TV staat in het midden van de meubel ~50 cm diep. Misschien dan toch maar niet voor de hoogglans gaan.
Een Sony A90J staat in principe bijna plat op zijn ondergrond en dus zal je lichtreflecties gaan zien in het meubel. In hoeverre je dat storend vindt is aan jouw. De bovenkant kan mijn meubel is van (wit) glas en mijn TV hangt er 10 cm boven. Ik heb vanaf de zitplek nog nooit last gehad van reflecties.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Major_ton schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:08:
[...]

Een Sony A90J staat in principe bijna plat op zijn ondergrond en dus zal je lichtreflecties gaan zien in het meubel. In hoeverre je dat storend vindt is aan jouw. De bovenkant kan mijn meubel is van (wit) glas en mijn TV hangt er 10 cm boven. Ik heb vanaf de zitplek nog nooit last gehad van reflecties.
Thanks. Het idee is dat er later wel een soundbar voor komt te staan dus dan zal het vast wel goedkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MrVegeta schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:16:
[...]

Thanks. Het idee is dat er later wel een soundbar voor komt te staan dus dan zal het vast wel goedkomen.
In de hoogste stand van de A90J heb je "maar" 7cm van ondergrond tot scherm. Zou zonde zijn als de soundbar er teveel voor valt.

Allicht even meten = weten ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:21:
[...]

In de hoogste stand van de A90J heb je "maar" 7cm van ondergrond tot scherm. Zou zonde zijn als de soundbar er teveel voor valt.

Allicht even meten = weten ;)
Bezig je toevallig een A90J? Ben wel benieuwd naar hoe diep/lang de pootjes zijn, dan weet ik ook even of het tv-meubel diep genoeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MrVegeta schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:40:
[...]

Bezig je toevallig een A90J? Ben wel benieuwd naar hoe diep/lang de pootjes zijn, dan weet ik ook even of het tv-meubel diep genoeg is.
Ik zag dat https://www.sony.nl/elect...90j-series/specifications mooie specs heeft staan; als ik doorreken zijn de pootjes (diepte) 276mm. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1