Twee led strips, één afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:48
Mijn vraag
Ik ben helemaal nieuw op het gebied van led strips. Ik wil graag op twee plekken in dezelfde kamer led strips plaatsen. Deze twee plekken zitten best ver uit elkaar en zullen dus een eigen stekker moeten hebben.

Hoe kan ik economisch twee led strips, met aparte stekker, op dezelfde afstandsbediening installeren?

Welk merk moet ik hebben? Wie kan mij wat aanbevelen?

Ik vind op internet veel led strips met afstandsbediening. Maar nergens lees ik terug hoe ik dus twee strips met aparte stekkers op dezelfde afstandsbediening kan krijgen.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Beste antwoord (via Panzer_V op 21-08-2022 14:02)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:17

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Er is zoveel mogelijk. Maar ik zou zelf twee Wemos d1 mini's uit de grijpvoorraad pakken, er WLED op knallen en die syncen en er twee WS2812B strips aan hangen. Maar, again, er zijn talloze controllertjes en strips te krijgen die doen wat je wil. Grote kans dat met de IR afstandsbediening controllertjes ze prima allebei op de AB reageren.

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 20-08-2022 18:04 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:17

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Er is zoveel mogelijk. Maar ik zou zelf twee Wemos d1 mini's uit de grijpvoorraad pakken, er WLED op knallen en die syncen en er twee WS2812B strips aan hangen. Maar, again, er zijn talloze controllertjes en strips te krijgen die doen wat je wil. Grote kans dat met de IR afstandsbediening controllertjes ze prima allebei op de AB reageren.

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 20-08-2022 18:04 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:48
Thanks, daar kan ik wel wat mee.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.