Prijsvergelijk features stroomlijnen tusen types apparaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:36

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Topicstarter
Als je verschillende types apparaten vergelijkt in de prijsvergelijk staan dezelfde eigenschappen vermeld onder verschillende kopjes. Maw je ziet dus niet dezelfde eigenschappen naast elkaar wat het makkelijk vergelijken bemoeilijkt. Daarnaast kost het ook veel meer verticale ruimte (je moet meer scrollen) waardoor het snel vergelijken ook een stuk lastiger is.

Ik heb bijvoorbeeld deze monitor en tv in de vergelijk staan: https://tweakers.net/pricewatch/compare/1511636;1715034/

Het beste voorbeeld hier zijn de afmetingen. Bij de TV staat ze onder het kopje "afmetingen en gewicht". Bij de monitor staat de afmetingen onder het kopje "afmetingen" en het gewicht valt dan weer onder het kopje "Gewicht en kleur". Andere voorbeelden waar dezelfde eigenschappen op verschillende plekken staan zijn paneel type, resolutie, HDR, geluid, uiterlijk en bijzonderheden.

Ik kan me voorstellen dat stroomlijnen voor andere apparaten niet altijd even praktisch is omdat ze niet vergelijkbaar zijn. Maar ik zou er bijvoorbeeld geen moeite mee hebben als de afmetingen van het beeldscherm van bijv een smartphone, ook gewoon op gelijke hoogte staat met die van de TV en monitor.

Al met al denk ik dat het niet verkeerd is om het in ieder geval het te stroomlijnen voor monitors en tv's.

[ Voor 4% gewijzigd door Dwarlorf op 20-08-2022 11:54 ]

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.