Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry007
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 20-08-2022
Gisteren nieuwe chiq tv aangesloten. Zit er goed. Uit. Helder beeld en de Google app werkt snel.

Wat enigszins tegenvalt is het geluid. Het is een beetje blikkerig. Met de instellingen ben ik al behoorlijk ver gekomen. Ik vroeg mij af of er nog meer instellingen op het apparaat zitten dan ik tot nu toe gevonden heb? Soms heb je van die verborgen menu’s.

Ben ook benieuwd naar andere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je hebt een tv van een vrij onbekend merk (al lees ik wel dat het een grote fabrikant is), dus verwacht niet dat veel mensen deze thuis hebben staan en eea herkennen.

Bedenk je ook dat de speakers in zo'n ding miniem zijn, dus wat je überhaupt zou kunnen verwachten...ik weet het niet, maar zal niet veel zijn.

Alternatief is een goedkope soundbar denk ik.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluid uit een tv is zelfs bij high-end tv's amper acceptabel te noemen, dus ik schat de kans dat je hier wat goeds uit kan halen laag in. Mijn advies zou ook een goedkope soundbar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:54

FeaR

In GoT we trust

Essentie van deze vraag valt terug op de Chiq L40H7A, deze vraag is beter op zijn plek in Televisies en beamers: AUD > TB

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.