Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor GPU rendering (Cinema4D) en enkele bewerkprogramma's. Hiernaast wil ik hem gaan gebruiken voor gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen specifieke min/max. richtprijs 3000-4000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om een enkele harde schijf of twee mee te nemen vanuit mijn oude computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hoop meer info te krijgen over of de koeling goed is en of alle componenten goed samenwerken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enkel voor de GPU, nvidia is een must.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, uiterlijk van het systeem is voor mij minder belangrijk, ik wil vooral goede prestaties.
Ga je overklokken?
Op dit moment ben ik dit niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Meer informatie/technische kennis over mijn build en wat anders/beter kan zou ik erg waarderen.
Wat ik tot nu toe geselecteerd had:
Systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor GPU rendering (Cinema4D) en enkele bewerkprogramma's. Hiernaast wil ik hem gaan gebruiken voor gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen specifieke min/max. richtprijs 3000-4000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om een enkele harde schijf of twee mee te nemen vanuit mijn oude computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hoop meer info te krijgen over of de koeling goed is en of alle componenten goed samenwerken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enkel voor de GPU, nvidia is een must.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, uiterlijk van het systeem is voor mij minder belangrijk, ik wil vooral goede prestaties.
Ga je overklokken?
Op dit moment ben ik dit niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Meer informatie/technische kennis over mijn build en wat anders/beter kan zou ik erg waarderen.
Wat ik tot nu toe geselecteerd had:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-12900K Boxed | € 670,99 | € 670,99 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z690 Tomahawk WiFi DDR4 | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3090 Ti Gaming OC 24G | € 1.399,- | € 1.399,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11D XL ROG Certified Zwart | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Z73 | € 259,- | € 259,- |
| 3 | Ventilatoren | Noctua NF-A12x25 PWM chromax.black.swap, 120mm | € 31,42 | € 94,26 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK64GX4M2D3600C18 | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Voedingen | Corsair HX1200 V2 | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 249,- | € 249,- |
| Totaal | € 3.595,15 | |||