Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Android telefoon, met goede camera (mijn huidige toestel is een xiami redmi note 7, de camera is zeker bij slecht licht echt belabberd)
Wat is je budget?
max rond de 500e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
daily driver telefoon,
betalen / bellen / appen / casten / foto& video, 5g is leuk?
Wat heb je zelf al gevonden?
De laatste jaren heb ik vooral budget phones van xiaomi gehad. (mi 2 -> redmi note 4 -> redmi note 7) Maar de camera is hier toch altijd een zwak punt. Nu ik op zoek ben naar een betere camera leek het mij verstandig om naar een oud top model te kijken.
Zodoende leek wellicht de samsung galaxy s20 FE wel wat? Software support maak ik me minder zorgen om ivm custom roms..
Nu gaat de wereld van telefoons (zeker op budget gebied) altijd vrij snel, en vraag ik me af of ik wellicht een goed camera toestel van oppo / oneplus / nothing? / nog weer iets anders heb gemist?
Ik zoek een?
Android telefoon, met goede camera (mijn huidige toestel is een xiami redmi note 7, de camera is zeker bij slecht licht echt belabberd)
Wat is je budget?
max rond de 500e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
daily driver telefoon,
betalen / bellen / appen / casten / foto& video, 5g is leuk?
Wat heb je zelf al gevonden?
De laatste jaren heb ik vooral budget phones van xiaomi gehad. (mi 2 -> redmi note 4 -> redmi note 7) Maar de camera is hier toch altijd een zwak punt. Nu ik op zoek ben naar een betere camera leek het mij verstandig om naar een oud top model te kijken.
Zodoende leek wellicht de samsung galaxy s20 FE wel wat? Software support maak ik me minder zorgen om ivm custom roms..
Nu gaat de wereld van telefoons (zeker op budget gebied) altijd vrij snel, en vraag ik me af of ik wellicht een goed camera toestel van oppo / oneplus / nothing? / nog weer iets anders heb gemist?
android since G1.