Vraag

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-05 13:28
Ik zoek een?
Een nieuwe Facebook-, Whatsapp-, Outlook- en cameramachine voor m'n moeder! Haar oude Moto G6 begint het een beetje te begeven.

Wat is je budget?
Voor rond de €350 zit ik nu rond te zoeken.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsappjes, Facebook, Outlook en een redelijk goede camera zou fijn zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik 2 kandidaten gevonden waar ik sterk tussen twijfel. De Samsung A52s en de A53. Nu zie ik dat de A52s vaak wordt geprezen om de betere Qualcomm processor. Echter vraag ik me af of dit voor een moeder van 50+ veel verschil gaat maken ;) . Ik zie dat de A53 een grotere batterij heeft, ietwat betere foto's maakt en net wat langer gegarandeerde updates krijgt. Hoe kijken jullie hiernaar? De prijs is ook identiek, €350 bij beide.

Beste antwoord (via change1001 op 20-08-2022 11:15)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:04
Ik zou voor de langste support gaan en de A53 nemen. Soc is immers niet belangrijk in dit geval, en dan kijk je naar andere punten.

Alle reacties

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47
pricewatch: OnePlus Nord 2 5G, 8GB ram, 128GB opslag Grijs

De versie met 12 GB bevalt me prima. Heeft ze een voorkeur qua formaat en/of kleur? Oh, wat klinkt dat erg :D

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:56

Gynnad

* * *

Deze al doorgenomen? A52s lijkt een goede keus te zijn reviews: Smartphone Best Buy Guide - Juli 2022

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:37
Ik heb de A52S en ben er zeer tevreden over. Toestel is ruim snel genoeg. Batterijduur haal ik makkelijk een hele dag mee, of het moet zo zijn dat ik echt uren op het toestel bezig ben. Bijv. tijdens een vliegreis, of autoreis met navigatie maar zonder opladen. Uiteindelijk alle toestellen hier in huis (waren Motorola's), vervangen door de A52S.

Ze staan overigens ook nog best eens - soms aardig afgeprijsd - als retourkansje: https://www.bol.com/nl/nl...&sort=price&sortOrder=asc

[Voor 24% gewijzigd door MJV op 20-08-2022 07:31]

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:01
change1001 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:06:
Ik zoek een?
Een nieuwe Facebook-, Whatsapp-, Outlook- en cameramachine voor m'n moeder! Haar oude Moto G6 begint het een beetje te begeven.

Wat is je budget?
Voor rond de €350 zit ik nu rond te zoeken.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsappjes, Facebook, Outlook en een redelijk goede camera zou fijn zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik 2 kandidaten gevonden waar ik sterk tussen twijfel. De Samsung A52s en de A53. Nu zie ik dat de A52s vaak wordt geprezen om de betere Qualcomm processor. Echter vraag ik me af of dit voor een moeder van 50+ veel verschil gaat maken ;) . Ik zie dat de A53 een grotere batterij heeft, ietwat betere foto's maakt en net wat langer gegarandeerde updates krijgt. Hoe kijken jullie hiernaar? De prijs is ook identiek, €350 bij beide.
Als ze dezelfde prijs hebben en de ene een betere soc lijkt het me een ni brainer. Overigens zijn de reviews over de Nord 2T ook heel goed.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:04
Ik zou voor de langste support gaan en de A53 nemen. Soc is immers niet belangrijk in dit geval, en dan kijk je naar andere punten.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee