Element voor mijn Micro Seiki DD33

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertV70
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-06 21:26
Goedendag,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een nieuw element voor mijn DD33. Ik kreeg bij de speler een Stanton 681eee maar die was al versleten. Vervolgens zelf een budget keuze gemaakt en een AT 95 aangeschaft. Maar wil nu toch wel iets serieuzer worden en heb mezelf een budget gesteld van rond de 300 euro. Ik gebruik overigens een MM voorversterker.

Mijn oog is al gevallen op een Nagaoka MP150 maar die zijn slecht verkrijgbaar en ook iets hoger dan gebudgetteerd. Volgen de stap zou dan een MP200 zijn maar die valt echt wel buiten budget.

Nu lees ik over de Grado Opus3, en die reviews en verhalen vallen mij erg positief op. Deze is ook te krijgen als high output, dus moet te doen zijn op mijn MM pre.

Nu is mijn vraag of er betere opties zijn dan deze Opus3.

Graag jullie reacties
Groet, Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertV70
Ligt het aan mij of is de vraag niet concreet genoeg.. of sta ik in een verkeerd forum te schrijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:21
Allicht de vraag stellen op " het grote Vinyl topic "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

RobertV70 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 20:00:
Ligt het aan mij of is de vraag niet concreet genoeg.. of sta ik in een verkeerd forum te schrijven?
Je vraag is prima concreet genoeg, maar je moet mensen met kennis hierover ook de kans geven om langs te komen en te reageren. Stelregel is 24 uur eigenlijk, niet iedereen is permanent aan het verversen of er nog een vraag is ;)

Maar verder met mijn voorganger, ik denk dat je het beste in Het Grote Vinyl Topic deel 4 kunt vragen, daar weten ze alles over platenspelers en elementen :)

* The Eagle moet zijn Thorens TD160 ook nog eens opkalefateren, maar het komt er niet van :/

[ Voor 3% gewijzigd door The Eagle op 20-08-2022 20:45 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertV70
Ik ga eens loeren bij het vinyl topic, thanks!