A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
misschien dat dat helpt
I want to live forever, so far.. so good.
De GeForce renderred de rook nog redelijk. Radeon is niet in staat rook, mist oid fatsoenlijk te renderen. Schijnt te maken te hebben met directX...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Verwijderd
Als ik jou was zou ik aan het tweaken gaan want met een GTS en TB 900 moet je makkie op 100 kunnen draaien zonder al te veel poppetjes in beeld....Ik draai cs in 1024x960 op een Geforece 2 GTS in een tb900 machine.
harstikke mooi, meestal tussen de 60 en 70 fps.
Verwijderd
Hmm .. draai in opengl dan .. doe ik ook met een radeon 64mb ddr... werkt al een stuk beter....Op maandag 27 augustus 2001 14:31 schreef RaDKiLL het volgende:
Kun je nagaan waar ik mee te maken krijg met mijn Radeon 64mb DDR!
De GeForce renderred de rook nog redelijk. Radeon is niet in staat rook, mist oid fatsoenlijk te renderen. Schijnt te maken te hebben met directX...
Die smokelag kun je wat verkleinen dmv "max_smokepuffs 1"
Met max_smokepuffs kun je toch de rookwolkjes verminderen als je schiet (op een muur oid) en niet van de rookbommenOp maandag 27 augustus 2001 14:42 schreef G3R10 het volgende:
[..]
Die smokelag kun je wat verkleinen dmv "max_smokepuffs 1"
met "fastsprites 2" kun je de smokelag verminderen (de rook wordt dan wel heel lelijk maarja
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
En ik draai in 1024x768 op onderstaande systeem die je in mijn sig ziet..
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
alleen ik kan mijn kaaart niet op opengl zetten omdat daar geen drivers voor zijn (win2k)!!!!!!
weet iemand of ik het nog op een andere manier kan proberen!!!
WinME of Win98SE installerenOp maandag 27 augustus 2001 16:24 schreef der_weisse het volgende:
ik heb een geforce2PRo 64 ddr-ram en ik heb hetzelfde probleem
alleen ik kan mijn kaaart niet op opengl zetten omdat daar geen drivers voor zijn (win2k)!!!!!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Zeg maar voodoo hier in spielerijOp maandag 27 augustus 2001 14:52 schreef RaDKiLL het volgende:
Hey G3ri0, daar heb ik je geloof ik al eerder over gehoord. Ik neem aan dat je dat ingame menu kunt veranderen?! Of moet ik het register induiken....Ik draai trouwens ook OpenGL... Radeon is naar mijn weten een OGL kaart nl...
T'is doodgewoon een console command.
En het heeft zeker wel invloed op sg's.. Normaal gesproken spuugt zo'n sg een aantal rookwolkjes tegelijkertijd uit, dit is er nu maar 1 ... echt voordeel heb je dr niet van (behalve dan de minder grote framedrop) ... de smoke zit d'r toch wel... maar in iets mindere mate...
Ik ben om dezelfde reden dualboot met W98SE gaan draaien. Mijn G400Op maandag 27 augustus 2001 16:24 schreef der_weisse het volgende:
ik heb een geforce2PRo 64 ddr-ram en ik heb hetzelfde probleem
Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.
open GL veroorzaakt het dus, inderdaat ik heb er last van, ga maar na: tnt2 32mb op een p2 450 256ramOp maandag 27 augustus 2001 14:19 schreef Larzan het volgende:
Je draait óf in OpenGL óf in D3D. 1 Van deze modes veroorzaakt die vertragingen. Dus gewoon de andere doen.
heb dus een en ander geprobeerd,
fastsprites 2 maakt de rook idd onwaarschijnlijk lelijk
de framedrop valt eigenlijk ook wel mee, komt niet onder de 25 (als ik d'r midden in sta en gek sta te doen). Alleen ijlt alles na -> als ik m'n muis beweeg, beweegt in cs alles een paar honders ms later en zeg maar 'glibberig'
iemand nog ideeen ?
thnx so far
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Een vriend van mij heeft een geforce1 64mb DDR en die heeft het wel.
Ik heb eigenlijk geen idee in welke modus ik het speel, het draait iig prima! Toch is het altijd even wennen aan de toch wel matige graphics als ik tussendoor een keertje Q3 gespeeld heb.
Great minds think alike!
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
1.2 ghz athlon, 512 mb ram, Win2k, Directx8, Geforce2gts..... <-- sja... 't zal wel niet genoeg zijn voor counterstrike he
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Tja 3dfx he
(geintje)
www.tradealliance.nl
het wazige is dat ik kort geleden nog een TNT2 had en met die kaart precies dezelfde problemen had ...Geforce2gts..... <-- sja... 't zal wel niet genoeg zijn voor counterstrike he
(had dus eigenlijk gehoopt dat het met die GTS opgelost zou zijn...)
Verwijderd
Intel 700@900
384 mb ram
geforce2GTS
Verwijderd
ik zal nog es met OpenGL testen, maar volgens mij maakte dat niets uit (btw ik draai ook alle games onder 98)Op dinsdag 28 augustus 2001 12:33 schreef eRik1973 het volgende:
Ik had onder D3D ook last van framedrop. Gewoon op OpenGL zetten en je bent van het gezeik af. BTW: ik draai dit alles in win98SE...
thnx all
Merijn
Ik vind dat ze die rook gewoon eruit moeten halen