BBL studie laptop aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:21
Over een paar weken begin ik met een BBL opleiding, heb daarvoor een laptop nodig. Het is geen technische opleiding dus qua hardware hoeft het geen topklasse te zijn. maar ben door mijn 'geekheid' toch op zoek naar een mooie tussenoplossing.

Ben al wat dagen aan het rondkijken, maar door het overweldigende aanbod zie ik door de bomen eerlijkgezegd het bos niet meer. Vandaar een topic hier. Hopelijk is er iemand die wat meer thuis is in de notebook markt en kan me gewoon een aantal, opties adviseren, zou mijn keuze vergemakkelijken.

Wat ga je met je laptop doen?
Het zal voornamelijk office werk zijn, het is voor een studie waar geen goede laptop voor nodig is, maar ben zelf nogal 'veeleisend' wat hardware betreft, dus ik wil wel een snel aanvoelende laptop. Gamen ga ik niet doen, daarvoor heb ik thuis al een dikke PC staan.
Laptop gaat dus 1x per week meegenomen worden naar een school, dus hij moet niet te groot, zwaar, en een goede batterijduur hebben. Schermvoorkeur is 14 of 15 inch.

Wat is je budget?
tussen de 500 en 1K

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Gaat 1x per week mee op en neer naar een school, Batterijduur moet goed zijn, helderheid van het scherm ook redelijk belangrijk? Schermgrootte 14 of 15'. Goede behuizing ook een pre

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Weinig merkvoorkeuren. ben vooral op zoek naar een kwaliteitsproduct waar ik een aantal jaartjes mee vooruit kan.

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Alle reacties

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2022

500-,

700,-

1099,- macbook

per categorie worden ook nog alternatieven genoemd mocht de BBG keuze niet helemaal naar je wens zijn.

check anders ook de oudere BBG's even, soms (let wel: niet te lang wachten, want het spul verkoopt hard) vind je dan een duurder model nog net even in de aanbieding, zo kocht ik een tijd terug een 17" Asus die eerder buiten budget viel.

[ Voor 3% gewijzigd door Fraggert op 18-08-2022 08:04 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

EDIT:

dit zijn allle Laptop BBG's gesorteerd van nieuw naar oud:

https://tweakers.net/lapt...z1TipWsopVMLHUNjY3NlGJrAQ

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Refurbished laptop, iets als een Dell latitude of Lenovo Thinkpad? Eventueel een nieuwe batterij erbij en klaar.