Ik heb sinds een paar maanden een Vivoactive 4 en sinds eind vorige week heb ik het probleem dat het horloge niet meer goed synchroniseert met de connect app. Horloge is wel verbonden met telefoon (groen stipje) en als ik sync draait icoon ook een rondje, maar dan veel sneller dan normaal. Normaal gesproken gaat de eerste helft langzamer en in "horten en stoten" maar nu draait hij in 1x door.
De live data (bijv. hartslag) krijg ik nog wel te zien in de connect app maar de grafieken worden niet meer geplot.
Het enige wat dit tijdelijk oplost is het horloge rebooten. Al het andere (bluetooth uit/aan, connect herstarten, telefoon horloge opnieuw toevoegen) werkt niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Horloge is dus een vivoactive 4 en de telefoon is een iphone mini 12.
De live data (bijv. hartslag) krijg ik nog wel te zien in de connect app maar de grafieken worden niet meer geplot.
Het enige wat dit tijdelijk oplost is het horloge rebooten. Al het andere (bluetooth uit/aan, connect herstarten, telefoon horloge opnieuw toevoegen) werkt niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Horloge is dus een vivoactive 4 en de telefoon is een iphone mini 12.